*SamSung* Skrevet 16. juli 2008 #1 Skrevet 16. juli 2008 Jammen så ringte TVNorge meg i dag tidlig og ville ha meg til å stille opp sammen med Frøken Norge-sjefen på Opera-taket i dag. Haha:) Fordi jeg var en av de ti beste kandidatene i juni eller juli.. Skjønner ikke så mye av det der, hehe:) Var var litt artig, men synd jeg ikke fikk tatt turen bort :/
Trenger hjelp!! Skrevet 16. juli 2008 #2 Skrevet 16. juli 2008 Synd du ikke fikk kommet deg dit da :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå