Gjest Skrevet 16. juli 2008 #1 Skrevet 16. juli 2008 Noken som veit om butikkar som sel barnevogner i sogn og fjordane? Gjerne med godt utval. Finns det i feks Førde? Kor ligg i såfall butikken/butikkane? Har ikkje så utruleg lyst å kjøpe på internett nemleg...litt greit å kunne "teste" før ein kjøper noko.
Babyønske �� Skrevet 16. juli 2008 #2 Skrevet 16. juli 2008 I Førde er det en Reflexbutikk hvertfall, på Handelshuset.Er også Reflex på Nordfjordeid, Krambua.
snuppa-høygravid! Skrevet 16. juli 2008 #3 Skrevet 16. juli 2008 Reflex i Førde ja, ligger på det nyeste handelshuset. I tillegg er der en butikk som heter Gyngehesten (ligger rett over veien fra handelshuset.) Ellers, som over nevnt, Krambua på Eid. De er veldig gode på Emmaljunga i alle fall, og jeg er veldig fornøyd med servicen der.. Det er de tre butikkene jeg har vært innom i S&F, men har helt sikkert noe både i Stryn og i Florø også, kan jeg tenke meg. Lykke til
mamma til søte små Skrevet 16. juli 2008 #4 Skrevet 16. juli 2008 I florø er det på amfien, brio butikk. Samme som gyngehesten i førde
Promp Skrevet 17. juli 2008 #5 Skrevet 17. juli 2008 Hei, mener det er en i Sogndal også, på det senteret der...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå