Gå til innhold

Oppfordrer alle som har barn på 3 år og over...

Anbefalte innlegg

Skrevet

... til å bruke 10 minutter på barnetmitt.com i dag! Det kan bli et flott forum, men dessverre er det få som er der lenge nok til at det blir livat. Derfor er det fint om dere kan stikke innom en tur slik at stemningen blir guffet opp litt og at vi kan skape et miljø der som tiltrekker seg enda flere.

Det er vel flere enn meg som nesten ikke hører til på dib lenger.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

God ide :o)

Prøvde å henge der litt for en tid tilbake, men fallt ut igjen pga lite liv. Skal prøve å stikke nesa innom oftere :o)

Skrevet

Det er bra! Barnetmitt kan bli mye bedre enn dib, vet du! Bare nok folk er der inne så man ikke sitter og lager innlegg til seg selv...

Skrevet

Dytter denne, jeg. Flere har tatt en tur innom og det er koselig.

Velkommen til resten av dere med store barn!

Skrevet

God ide`. Oppfordrer jeg og:-)

Skrevet

Okei - will do ;-)

Jeg har én over og én under 3 år da, men...

Skrevet

Har vært der inne en tur. Kommer nok til å fortsette å henge både der inne og her inne inntil videre. Trives så godt her inne;)

Skrevet

Hvis du er begge steder så blir det også liv begge steder. Er synd om Barnetmitt. blir glemt når det er for de som har eldre barn.

Skrevet

Veldig greit at man nå er innlogget der direkte.

Tidligere måtte man jo logge seg inn igjen - tiltak... ;-)

Skrevet

Phu, ja det var altfor slitsomt. Snuppa mi blir ikke 3 år før i sept, men har jo faktisk ei snuppe på 10 år også da. ;o)

Skrevet

Da må du dele dine kunnskaper og erfaringer med oss som har småstore barn enda!

Skrevet

Måtte logge inn faktisk, og da kommer jeg bare inn på den error siden. Trenger en link jeg kan klikke på for å komme meg videre. Noen som kan legge ved en link her? Linken til skravlesiden på barnemitt f.eks. :o)

Skrevet

Enig =o)

Når jege r ferdig her, skal jeg innom der, men har lovet meg selv dyrt og hellig at det skal bli minimalt.

Tror jeg må ta et oppgjør med meg selv snart.

Skrevet

Men, jeg må logge inn, jeg?! Derfor jeg ikke gidder, for det er jo enormt mye jobb ;-)

Skrevet

Har vært der flere ganger,,men dro fort hit igjen da det ikke var liv der=)

Men skal prøve meg igjen da=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...