kanskje, kanskje ikke... ;-) Skrevet 16. juli 2008 #1 Skrevet 16. juli 2008 hihi....trenger tips, hehe
snartmammapåny Skrevet 16. juli 2008 #3 Skrevet 16. juli 2008 Bruker en god del øyekontakt. Smiler og skaper god stemning.
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 16. juli 2008 #4 Skrevet 16. juli 2008 Hun til Han: Blir du med meg hjem kan jeg garantere at det blir noe på deg. Funker IKKE motsatt vei. Haha, nei særiøst, om man vil ha mer kontakt enn bare ett ligg så er vel litt flørting og blikk inledningsvis, fulgt av litt prat om noe du vet han/hun intresserer seg for en god start. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå