pandabjørn Skrevet 16. juli 2008 #1 Skrevet 16. juli 2008 sånn man tar med på tur (akkurat som en henger bak bilen om dere skjønner meg?) vi skal se på en ny sånn i morra ) da slipper vi å bruke penger på hotell/hytter om sommern for da kan vi bare ta med camplet hvor som helst å sove der vi føler for det... vi har et vennerpar som har en slik enn og de er kjempe fornøyde med den....de skal være med oss i morra å se på en slik
pandabjørn Skrevet 16. juli 2008 Forfatter #2 Skrevet 16. juli 2008 ingen som har camplett eller combicamp???
Septemberstjerna og Martine Skrevet 16. juli 2008 #3 Skrevet 16. juli 2008 Skulle ønske jeg hadde... Genial oppfinnelse!
pandabjørn Skrevet 16. juli 2008 Forfatter #4 Skrevet 16. juli 2008 ja ikke sant det er en genial oppfinnelse....mye bedre enn å ligge i telt på bakken
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå