Meg og Victoria + en i magen:) Skrevet 16. juli 2008 #1 Skrevet 16. juli 2008 ja hvorfor nei hvorfor ikke. har tenkt at min datter skulle være med i kirken men ikke på festen, men sambo vil ha henne med på middagen, men er ikke helt enig, vil liksom ikke at henne skal forstyrre (ikke vondt ment) men det er min og sambo sin dag.. lurer på hva andre gjør. vi skal ikke ha noen andre barn på festen...
Pappas fultreffer :) Skrevet 16. juli 2008 #2 Skrevet 16. juli 2008 Vi skal ha med våre barn i kirken som brudesvenner, og de skal få være med på litt av middagen. Barnevakten har jeg da med hele veien. Under middagen plasser jeg de mellom besteforeldrene, og barnevakten sitter på enden av bordet slik at hun kan springe om de skal noe. Slik er de ikke forstyrrende for oss vertfall Om de begynner å kjede seg å sitte urolog under middagen, så gir jeg bare beskjed til barnevakten at hun får ta dem med seg hjem. Men de skal ikke være med på festen. Vi skal ikke ha noen andre barn med.
#Aurora har tre gutter# Skrevet 16. juli 2008 #3 Skrevet 16. juli 2008 mine barn blir 2,5år og 1,5år.Vi skal ha de med under kirken men så tar barnevakten de med hjem til oss dere de skal få spise og sove litt før de kommer tilbake.Til kafen ca og være oppe sammens med oss litt utover kvelden.Fant ut at de kommer sikkert ikke til og sitte i ro i 3-4timer under middagen.
WorkingMom - m/jente og gutt:) Skrevet 16. juli 2008 #4 Skrevet 16. juli 2008 Vi skal ha med jenta vår på 2 år med i kirken, på bildene (kun de utenfor kirken), også skal hun være på hotellet (altså lokalet)til vi kommer. Vi skal ha middag da kl 1730, og regner med at barnevakta henter ho i 17 tida. Jeg ska og vil hvertfall ha ho der så gjestene (hvor fin ho kommer til å være :)hehe, og selfvølgelig så vi får kosa oss litt med ho før ho fyker avgårde med barnevakta:)
Gullgrisen m/ novemberspire Skrevet 16. juli 2008 #5 Skrevet 16. juli 2008 Vi skal ha med jenta vår på 1 år i kirka, så skal hun sikkert være litt fotomodell med mor og far på kirketrappa. Så reiser hun til lokalet mens vi fotograferes videre. Kusina mi er barnevakt og kommer til å ta med seg lillemor hjem til mine foreldre når hun ikke orker mer. For oss var det en selvfølge at hun skal være med selv om vi ikke har invitert andre barn i bryllupet (mulig det er en liten bebbis som kommer pga mammas pupp). Men også viktig for oss at hun kan "fyke avgårde" med en barnevakt når hun er lei:)
Milimi Skrevet 16. juli 2008 #6 Skrevet 16. juli 2008 Mine gutter på 4 og 1 år skal være med i kirken, så er de med til lokalet hvor festen skal være mens vi fotograferes, så kommer faren til gutten min på 4 og henter de rett før middagen begynner. Tror ikke de har noe utbytte av å være med på middagen uansett..
mathildas_mamma Skrevet 17. juli 2008 #7 Skrevet 17. juli 2008 Vi skal ha henne med til fotograf og i kirken. Så når vi reiser til festlokalet kjører vi henne til barnevakten. Middagen begynner kl 17, akkurat da hun begynner å bli litt smågrinete til vanlig. Hun er dessuten bare 8 måneder, hun har det best hjemme i sengen sin. Regner også med hun er sliten etter en hel dag på farten
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2008 #8 Skrevet 17. juli 2008 vi skal ha med snuppa på 4 år hele dagen. Vi skal ha bryllupet hjemme på gården og hun skal da legges når hun er trøtt. kaffen og kakene er i 9 tiden så hun legges etter dette før festen begynner....
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2008 #9 Skrevet 17. juli 2008 Vi skal ha med vår datter på 1,5 år "hele dagen". Kommer til å ha en barnevakt på stedet der vi skal ha festen som skal ta seg av henne under middag osv. Når hun er trøtt tar barnevakten henne med seg til dit vi skal sove og venter der til vi kommer.
2prinsesserogbim Skrevet 17. juli 2008 #10 Skrevet 17. juli 2008 Vi skal ha hun med til hun "stuper", hun er 2 år.... Vi har med barnevakt, skal ha det på hotell så barnevakten kan bare gå å legge hun utpå kvelden
T+H+T Skrevet 19. juli 2008 #11 Skrevet 19. juli 2008 Mine barn skal bli med i kirken og middagen.Barnevakten tar dei da med seg.Dei skal bli med på fotograf bildene.Skal sitte sammen med besteforeldrene under middagen.Skal ha et bord med tegnesaker og leker så dei kan gå til når dei vil.Barnevakten skal være med hele dagen.Barna mine er 4,5 og2 år
Fugl Phøniks Skrevet 20. juli 2008 #12 Skrevet 20. juli 2008 I utgangspunktet tenkte vi at alle skulle få ha med seg barna da vi har hagebryllup.. Men så kom de praktiske tankene.. Hva med ro under talene? Hva med leggetid og legging av barna? Osv.osv Vi er derfor kommet fram til at alle kan ha med barn fram til middagen. Etter det hentes de evnt av en barnevakt. Vå lille sønn skal ligge hos sin beste venn ( for første gang), mens vår lille datter blir igjen på festen hjemme. Brudepikene fra 8 år -12 år blir med på festen i sin helhet. Hæla i taket blir det først på fest nr to - helgen etter UTEN barn .-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå