Hviteseil Skrevet 16. juli 2008 #1 Skrevet 16. juli 2008 Er man helt sikkert GRAVID da ? Er festeblødning en garanti på at man er GRAVID ?
Hviteseil Skrevet 16. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 16. juli 2008 Vær så snill jeg blir superfrustrert
Gjest Skrevet 16. juli 2008 #4 Skrevet 16. juli 2008 Jeg blødde i 2-3 dager en liten uke etter EL de to første pp. Var da ikke gravid. Når jeg tenkte meg om så kunne det være slik at jeg brukte å blø da til vanlig også. Har hatt en veldig rar syklus og har blødd litt i hytt og pine uten at jeg har tenkt så mye på det - før vi prøvde å bli gravid da. Den 3. pp begynnte jeg å blø også en liten uke etter EL, men denne gangen blødde/spottet jeg i mange dager, iallefall i en uke. Og NÅ var jeg visst gravid. Så det spørst da, man kan vel egentlig ikke vite at det er festeblødning? Det er faktisk ikke så vanlig å ha det. Som du ser så blødde jeg uten at egget festet seg.
Hviteseil Skrevet 16. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 16. juli 2008 Skjønner ikke noe av dette jeg. Litt lyserosa blod 7 dager etter EL skal etter alle bøker/gynekologer/leger være festeblødnng. ER DET mulig å ha festeblødning uten at egget har festet seg ?
Gjest Skrevet 16. juli 2008 #6 Skrevet 16. juli 2008 Ja, det har jeg lest iallefall. Er ikke alle bøker/gynekologer/leger som sier det. Google "festeblødning" eller "blødning midt i syklus" og se hva du får opp der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå