Gjest Skrevet 16. juli 2008 #1 Skrevet 16. juli 2008 Vet at noen kan bli forstoppet, men er det vanlig å få diare også? Da mener jeg tidlig i svangerskapet, ikke mot slutten. For da vet jeg at det er vanlig at noen får en "naturlig" tømming.
Randi86*Salt og Pepper' Skrevet 16. juli 2008 #2 Skrevet 16. juli 2008 Jeg har hatt forskjellig i begge svangerskapene mine.. I første så var jeg plaget med hard mage, var kjempe vondt og gå på do og det kunne gå dager i mellom.. Denne gangen har det gått ganske så bra, ikke plaget noe særlig med hard mage heller litt andre veien, ikke direkte diare men litt løsere mage en normalt.. Var vist helt normalt i følge legen min, så lenge det ikke var plagsomt slik at man løper på do flere ganger om dagen o.l..
Gjest Skrevet 16. juli 2008 #3 Skrevet 16. juli 2008 Okaj. Ja er ikke noe plagsomt, heller dette enn å spy sier nå jeg. Jeg spør fordi jeg har en magesykdom som kan gi meg diare (men jeg har aldri hatt det slik før, har andre symptomer istedet) og i dag måtte jeg begynne på medisin for denne sykdommen. Og diare er en av bivirkningene. Jeg har gått på denne medisinen i mange år før, men nå hatt en pause på 2 år. Mulig det er de jeg reagerer på...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå