Sito15 (fått to prinsesser):-) Skrevet 16. juli 2008 #1 Skrevet 16. juli 2008 Vet det er lurt å teste på morgen. Men hvor stor forskjell er det egentlig? Vet ikke om jeg klarer å vente til i morgen...
LilleSolaMi<3 Skrevet 16. juli 2008 #2 Skrevet 16. juli 2008 hvis jeg har forstått det riktig så er det mest hormoner i morgen urin, men etter ikm kan man teste når som helst på dagen!
Sito15 (fått to prinsesser):-) Skrevet 16. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 16. juli 2008 Hva betyr egentlig ikm? Jeg sluttet på pillen for 5 uker siden ca. Og venter ennå på mensen. Men har ikke fått den regelmessig tilbake ennå siden forrige svangerskap.
LilleSolaMi<3 Skrevet 16. juli 2008 #4 Skrevet 16. juli 2008 ikm er den dagen vi venter mensen,men håper den ikke kommer! hehe
Sito15 (fått to prinsesser):-) Skrevet 16. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 16. juli 2008 Ok:-) skjønte det var noe sånt. Ønsker egentlig den skal komme. Vet ikke om jeg klarer 3 tette:-O Men er jeg gravid er den veldig velkommen:-) får prøve å ta en test i dag:-S
Sito15 (fått to prinsesser):-) Skrevet 16. juli 2008 Forfatter #7 Skrevet 16. juli 2008 Takk:-) Lykke til, til deg og:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå