Gå til innhold

Da er drømmevogna i hus- juhuuu!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter mange ukers leting på finn.no, fant jeg endelig drømmevogna mi tilsalgs, og d til en bra pris også=) Emmaljunga City Cross, i svart og rosa, m mykbag. Bare brukt i litt under ett år, og ser så god som ny ut!! Den er så fiiin, også så utrolig god å trille. Kaller den bare Rolls Roycen min, hihi;)

Så utrolig lett å manøvrere, og suuper fjæring da- herlig! Lett og fin. Nei, nå er jeg lykkelig! Litt slitsomt å være på vognjakt, så nå er d deilig å ha vogna i hus!

Kjøpte den for 4000 kr, og fikk m både matchende stelleveske, regntrekk, bilstoladapter, paraply og mykbag- et godt kjøp m.a.o:) Nå gleder jeg meg til å gå på trilletur m lillejenta vår- jipiii!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja for ett godt kjøp!! Det hørtes ut som ett røverkjøp, så masse utstyr og vogn ikke brukt ett år en gang.. Gratulerer. Har du fått den hjem også og sett den LIVE?

Skrevet

Ja, jeg syntes også d var et utrolig godt kjøp=) Og jess, henta vogna på mandag, og har trillet den fram og tilbake i gangen hjemme sikkert over femti ganger, hihi.. Så god vogn altså!!

Skrevet

Noen som har erfaring m emmaljunga mykbagen på vinterstid forresten? Prøvde m Kaiser lammeskinnsposen oppi, og d gikk jo greit d, bare jeg bretta den litt inn i kantene liksom..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...