Heleneharepus Skrevet 16. juli 2008 #1 Skrevet 16. juli 2008 Hei jenter! Vet ikke om noen av dere har lest boken eller sett filmen THE SECRET. Den handler om at vi blir det vi tenker, dvs at det vi sender ut av tanker, får vi tilbake.... Selv har jeg lest boken og er overbevist om at det faktisk er sånn universet fungerer. F.eks hvis man alltid er fokusert på regninger, gjeld, dårlig råd etc, kommer det bare mer av det. Fokuserer man derimot på at penger kommer lett og ofte, og virkelig tror på det - er det det som skjer.... Ja, litt overfladisk å snakke om penger, når dette forumet handler om å bli gravid, men saken er den at det skal virke på ALT. Helse, lykke, kjærlighet etc. Etter at jeg selv leste boken, har jeg blitt mye mer harmonisk og har et absolutt bedre liv (jeg forestiller meg både det ene og det andre jeg....) Og så til poenget; var inne på kjerringrådsidene nå nettopp, og der sto det om ei som hadde holdt en nyfødt baby, kost og virkelig kjærlighet til den babyen. Hun ble gravid..... Og da slo det meg; vi kan vel bruke THE SECRET tankegangen på å bli gravid også :-) For det var jo det hun hadde gjort. Hun sendte ut masse kjærlighet, positivitet og glede over dette barnet. Jeg vet det er litt vanskelig å forstå dette for dere som ikke har hørt om THE SECRET, og dette blir masse babbel fordi min sønn henger i armene mine og er lei av at jeg skriver..... men for å poengtere det jeg vil frem til : - Ikke fokuser på at du ikke har klart å bli gravid enda - Tenk, lat som og føl deg gravid nå, i morgen og hele tiden. oppfør deg som om du var gravid -da er jeg overbevist om at universet sørger for at du blir det :-) Selv er jeg i 7-8 pp og har hele tiden både sagt og tenkt at det vil ta lang tid, fordi det gjorde det forrige gang også. (ca 1 år). Nå skal jeg endre tankegangen og leke at jeg er gravid. Det er viktig at du virkelig tror på det selv, det ordner du ved å si det nok ganger til deg selv, stryk deg på magen og vær takknemmelig for at du ER gravid. Føl det. Sprøtt? Dere som har lest boken sjønner hva jeg mener.....er noen med meg - så begynner vi i dag.....så skal vi se om vi får fortgang her :-D
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 16. juli 2008 #2 Skrevet 16. juli 2008 Jeg er med!!:-D Jeg har lest the secret, og jeg er også overbevist om at det er sånn universet fungerer. Fra vi begynte å prøve hadde jeg en instilling om at dette kunne ta lang tid. Og det er jo akkurat det som har skjedd. Så nå skal jeg snu tankegangen og leke at jeg er gravid, og være takknemlig for at jeg er det! Håper det gir oss resultater!:-D
Janevel Skrevet 16. juli 2008 #3 Skrevet 16. juli 2008 Spennende Denne filmen vil jeg se/lese boken evnt...
Gjest Tina-Mari Skrevet 16. juli 2008 #4 Skrevet 16. juli 2008 Jeg har lest deler av den, og den funker! Må nok ta frem boka igjen å sette igang me å få inn litt penger:) Gravid er jegalt;) 6 uker på vei i dag.
Elviraen Skrevet 16. juli 2008 #5 Skrevet 16. juli 2008 Så arti!! jeg har alltid vært av den oppfattning, har alltid sagt "what goes around, comes around.." Jeg har flere ganger opplvevd dette....jeg visste ikke at det var en bok og en film om dette men ble kjempeglad for tipset, ska lese den!!!! Jeg var i 1pp nå, var gravid i noen dager tror jeg, men mista....jeg trodde hele tiden at jeg var gravid, og oppførte meg som det, men så tenkte jeg så mye på at tanta mi skulle komme og slekta kom til å spørre hvorfor jeg ikke drakk vin osv at jeg tilslutt nesten skulle ønska at jeg venta, og VIPPS så kom en STOR mensen....jeg har ingen hard feelings for SA, siden det bare føltes som en stor mensen (litt lengre og en del graftigere og en god del mere menssmerter) men nå er jeg up to 2pp og i KJEMPEslag etter det du skrev!! Er med på den tankegangen 100%!!Har du sett Slideing doors? en film som handler om skjebnen, hvordan bittersmå valg, en telefonsamtale en kø eller en forsovelse styrer livet vårt....helt utrolig bra film!! Takker for en bra innlegg.......dessuten er jeg et levende bevis på akkurat det eksemplet du gav med penger....jeg har av en eller annen merkelig grunn alltid mye penger..........føler ikke at jeg sparer, tenker egentlig ikke over pengene......de bare er alltid der når jeg trenger de......har ikke noe med at jeg er flink til å spare, jeg bare VET at jeg alltd har penger!! Det som er til overs i år skal jeg pusse opp badet for.....så sier folk DET ER KJEMPEDYRT....så sier jeg, det koster det det koster....så vipps er badet ferdig og jeg har fortsatt penger til overs....
Gjest Skrevet 16. juli 2008 #6 Skrevet 16. juli 2008 jeg har lest boken og brukt de teknikkene med stor suksess på flere områder i mitt liv. nå når jeg satt å leste gjennom det du skrev, så var det faktisk sånn jeg tenkte når jeg ble gravid med snuppa mi. så nå som jeg har tenkt at det er noe galt eller at det kommer til å ta år og dag å bli gravid igjen, så skal jeg jammen ta meg selv i nakken og snu tanke gangen min, for det funker jo på så mye annet, så da funker det seff på dette også!!! masse lykke til!!
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 16. juli 2008 #7 Skrevet 16. juli 2008 Får prøve den metoden jeg også I går kjøpte jeg til og med en bamse som skal være bebisen sin første bamse Har ikm på tirsdag 22.juli.. Håper på klaff i denne 3. pp'n!
Gjest Skrevet 16. juli 2008 #8 Skrevet 16. juli 2008 Til Dreamer 21pp: Er det ikke en litt lur idè å oppsøke lege siden du har prøvd i snart to år med å bli gravid??? Hmmm
Gjest Skrevet 16. juli 2008 #9 Skrevet 16. juli 2008 Ja, denne boken/metoden er veldig fin. Jeg er også av de som brute den "feil". Da vi begynte og prøve å bli gravid, var jeg sikker på at det kom til å ta lang tid, og helt fra staten av har jeg følt meg i samme båt som de som har 20+ pp'er i nicket sitt. Det førte selvfølgelig til at det tok veldig lang tid! Så nå tenker jeg bare positivt ang prøvingen, og har sluttet å kalle meg "sliter", og forventer å bli gravid i hvert øyeblikk! Tidligere følte jeg et stikk da jeg så noen som var gravid, nå tenker jeg bare at det er jeg som tiltrekker meg gravide, fordi jeg er det selv. Så er det så mye bedre å tenke på det jeg er takknemlig og glad for, i stedet for å tenke ut ting som en får dårlig samvittighet for. Jeg har også sluttet å bli fyllesjuk med denne metoden! Før begynte jeg å fokusere på det å bli dårlig før jeg hadde begynt å drikke en gang, og sa alltid at jeg ble fyllesjuk av bare noen få øl. Men det har jeg sluttet med, nå sier jeg at jeg ikke blir dårlig i det hele tatt lenger og det blir jeg ikke heller.. Den anbefales, ja!
Heleneharepus Skrevet 16. juli 2008 Forfatter #10 Skrevet 16. juli 2008 Hærlig, nå har vi noen å VÆRE gravide sammen med :-) For min del innebærer dette at jeg ikke kommer til å lese "neggative innlegg" fra nå av, bare de positive - for når man leser og omgir seg med neggativitet, fortvilelse etc tenker vi i sånne baner, selv om det egentlig ikke har noe med oss og gjøre - kanskje litt kynisk, men jeg har så stor tro på dette, at jeg velger å ikke tenke så hardt på det :-) Akkurat nå har jeg tr, men jeg er så glad og takknemmelig for at jeg skal ha en liten en til. Lillegutt skal bli storebror :-D Yeah!!!!
Gjest Skrevet 16. juli 2008 #11 Skrevet 16. juli 2008 jeg er med sluttet med pillen for ca 4 mnd siden, og jeg er veldig spent, det er første gangen min. typen min har ønsket bran lenge, men jeg har ikke vært klar før nå pga av skole o.l. men nå føler jeg 100% at jeg er klar å skulle gjerne hatt en baby allerede. merkelig dette, når en først bestemmer seg, skulle det gjerne skjedd i går hehe Jeg skal gå for the secret tankegangen å tenke på at jeg er gravid, hver dag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå