Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært til kontroll til min jorrdmor i dag og hun sa at jeg hadde forandret meg i ansiktet....Hmmmmm Hva kan det bety? Min svigermor som jeg ikke har sett siden i mai syntest jeg hadde blitt så tynn....Har gått opp 12 kg så tynn er jeg ikke. Man kan man forandre seg når fødselen begynner å nerme seg? Jeg har heller ikke vann i kroppen så jeg har ikke blitt pløsete.

Videoannonse
Annonse
Gjest stockholms tjej_høygravid=)
Skrevet

ja de sier jo at man kan få føde ansikt=)

syns jeg har fått de...har ikke vann i kroppen heller.

men mine lepper har svollnet opp samme med min nese=)

så vi får vell se om de blir noe babyer på oss snart kanske=)

Skrevet

Jeg har enda 4 uker igjen, men det er vel kansje normalt å få "fødeansikt" på slutten. Eller kan jeg kansje håpe på å få før......He he

Skrevet

jeg fikk mitt føde ansikt for et par dager sen og i mandags så var jeg på føden med "maserier"...men de stoppet opp og jeg var ikke helt moden enda...så håper noe skjer snart for jeg går med mens smerter hele tiden nesten og får ikke sove....jeg har og 4 uker igen, 31 dager=) så kan jo være noe skjer snart for oss både=) man vet jo aldrig.

Skrevet

Det sise jo at man får forandringer i ansiktet når fødselen nærmer seg.

Spesielt rund munnpartiet har jeg hørt.

Skrevet

Da er vi jo like langt på veg, har 31 dager igjen jeg også. har også hatt endel masrier, og veeeeeeldig mange kynnere. Man får vel stri med de noen uker til.

Skrevet

ja...vi får nok gå et tag til sånn som dette=) lykke til du då...så får vi se om de skjer noe for oss da=)he he

Skrevet

Ja, det kan man, så kanskje noe er på gang..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...