Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 16. juli 2008 #1 Skrevet 16. juli 2008 Hei, takk for henvendelsen. Det er dessverre ingen planer om å sende Jul i Skomakergata i år. NRK har planlagt å sende Jul i Blåfjell. Jeg har notert ditt ønske og videreformidler det.
* 5 om dagen * Skrevet 16. juli 2008 #2 Skrevet 16. juli 2008 uff,det var dumt.synes de kunne sendt jul i skomakergata , for å hedre deres minne, de som er gått bort. Men på en annen side,så er vel ikke jul i blåfjell det værste de kan sende.annet enn at det blir en drøss rød og blå nisser igjen til vinteren....hehe...
*Rutletutt* Skrevet 16. juli 2008 #3 Skrevet 16. juli 2008 Trist at de ikke kunne sende Skomakergata i år, det hadde vært en fin gest til minnet om Henki Koslad - men Jul i Blåfjell er jo absolutt en fin serie da - tror nok gutten min kommer til å elske den:o)
melkekua™ Skrevet 16. juli 2008 #4 Skrevet 16. juli 2008 Kanskje de vil sende den neste år ) Jeg har skomaker'n på dvd så her lider jeg ingen nød!
Gifteklar:0)) Skrevet 16. juli 2008 #5 Skrevet 16. juli 2008 Kødder du? Jul i blåfjell? Var ikke det i fjor? Syns ikke jeg har sett noe annet enn jul i blåfjell. Syns det er gørr kjedelig.
Trenger hjelp!! Skrevet 16. juli 2008 #6 Skrevet 16. juli 2008 Synd de ikke kunne sende skomakergata..Elsker den..Men jul i blåfjell er heller ikke den værste...Vi får håpe til neste år...
Lilith Skrevet 16. juli 2008 #7 Skrevet 16. juli 2008 Det var synd. Da skal den kjøpes inn før 1. desember.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå