Gå til innhold

gardiner...

chick28 blir trebarnsmamma=)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal flytte og jeg trenger gardiner til tre vinduer på stua. Orker ikke lenger gå i butikker og titte og finner ikke så mye jeg kunne tenkt meg.

Har nå sett på kid, princess, jysk, ikea.. og finner ikke så mye. Noen som har andre sider jeg kan titte på..?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har kjøpt fine gardiner på ellos.no!

Skrevet

jeg har valgt ut stoff jeg, og får nå tiden til å gå med å sy gardiner selv:)

Skrevet

Har nå sett på ellos og på sparkjøp også men intet altså... er det bare meg som er spes? Har liksom sett meg ut oppi hodet hva jeg vil ha men finner det ingensteder.. Sy kan jeg ikke selv.

Skrevet

du har ikke noen som kan gjøre det for deg da? er visst ikke så vanskelig.. (jeg har aldri gjort det før jeg heller, men er jo bare rette sømmer;) ) Hva har du sett for deg da? noe stoff du har sett eller noe du har sett hjemme hos noen?

Gjest stockholms tjej_høygravid=)
Skrevet

jeg har samme problem som deg...har sett i alle butikker syns jeg men ikke noe som jeg har lyst på....kanske de bare er jeg som er vansklig=)he he he

Skrevet

Vil ha beige/cremhvite gardiner i gulvlengde.. altså 210cm.

Jeg vil ha dem tunge og tykke.

Har mest lyst på ringer i toppen så jeg kan tre dem på tykk smijernsstang, men om jeg ikke får fatt i det vil jeg tre dem på tynn stang men da må det være litt å gå på så gardinen blir litt høyere enn gardinstangen om du skjønner (2-3cm med rynker på toppen)

Skrevet

stockholms tjej_

Spørs om det er bare vi som er kravstore ja=) hehe, skal jaggu ikke være enkelt.. skal flytte om noen uker og jeg vil ha på plass gardinene også før jeg drar på sykehuset og får pia vår.

Skrevet

Hvis du har tilgang til en symaskin greier du helt fint å sy gardiner! -Vi gjorde det på ungdomskolen...

Skrevet

Jeg har eksakt de gardinerne du beskriver i min spise stue...cremvite og tunge og tykke...henger veldigt flott...de har og ringer oppe.

De er kjøpte på prinsess....vet ikke om de er der fortsatt.

Skrevet

Makko... kan du si det... skulle sett mine ungdomsskole syprosjekter så kanskje du ikke hadde sagt dette... hehe, jeg har overhode ikke anlegg for å sy noenting i det hele tatt!!

Og slett ingen tålmodighet..

Skrevet

Ååååå, jeg vil ha slike!!!

Har vert på princess både på nett og i to av butikkene deres men de har ikke!!! Hmm!!!

Skrevet

de var kjipt for de er veldigt flotte...de kan være de får de in igen da... jeg kjøpte de inne jul en gang...du kan jo spørre på en av deres butikker...

Skrevet

Ja jeg er nok pent nødt til det da:)

Skrevet

hmm, nei, kommer kanskje ikke inn på noen av dem og får sett.... hva med skeidar, bohus eller noe da?

Skrevet

Spanande.. der kom jeg ikke innpå noe for å titte, vanskelig side gitt=)

Stockholms tjej.. får bare feil når jeg legger til den linken der..

Skrevet

kan du sette ut en ny link for den funket ikke...hav heter gardinen?

ser de står velvet gardin då er de sikker myke i stoffet de typ som mine...de henger veldigt flott.

Skrevet

Du jeg fant dem=) de er mine gardiner...

de er sinnsykt flotte...henger så flott og.

Skrevet

Okay, jeg synest de var skikkelig fine, myk i stoffet... ikke som silke/sateng, men som tykt velur nærmere?

Men når jeg legger i antall 3 nå så får jeg til tre vindu ikke sant? Tenk om jeg bestiller 3 stk og har da kjøpt gardiner til 300kr pr stk..:P

Skrevet

ja de er litt tykke litt som velur...når du tar på gardinen med handen så endre den seg litt..skjønne du hva jeg mener?

Jeg har før meg at de er 2 i var pakke men kan ikke si med sikkerhet.

du kommer bli super førnøyd med de...lover jeg=)

Skrevet

men om du leser her va de står:

Gardinhøyde sydd med maljer i toppen. En gardinhøyde sydd i velour. En fantastisk kvalitet med en meget god draperingsevne. Finnes i 1 størrelse og 6 farger. Finnes også i puter.

der står det EN gardinhøyde.....mener de at de bare selger de en og en.?

Skrevet

Det er dette jeg også lurer litt på for på noen står det "en gardin i pakken" og der er det jo ikke tvil liksom.. nei tørr ikke bestille tilfelle det kommer kun tre gardiner=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...