Gå til innhold

Barnevakt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva gjør jeg når jeg i min ferie blir fulltidsbarnevakt for sambos barn? Merker at det ikke er dette jeg har lyst å gjøre i ferien min fra kl 8-20 hver dag denne uken. Jeg vil besøke venner, trene, bruke tid sammen med familien min.. Og nå sitter jeg her. Fastlåst.Sambo har egentlig ferie, men ble spurt om å jobbe. Sa ja rett før mor ringte søndag. Han spurte om det var i orden at barna kom, men visste ikke da at jeg skulle bli sittende her 12 timer om dagen...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sorry, du får ingen sympati fra meg. Har du valgt å etablere deg med en mann som har barn, må du være i stand til å tåle at du alltid vil komme i annen rekke. De var der før deg!

De er jo en pakkeløsning, så du kan ikke forventa at han skal kutte ut barna fordi du ikke vil være stemor.

Da får du heller finne deg en mann uten barn, dumme menneske!!!

Skrevet

""Hva gjør jeg når jeg i min ferie blir fulltidsbarnevakt for sambos barn?""

Du erkjenner at du har valgt en mann med barn fra før og takler det som følger med uten å syte om det.

Egoistisk er du!

Hva gjør du når dere har fått egne barn, skal du nekte hans barn å komme på besøk fordi du har nok med din unge?

Skrevet

Hva du gjør? Du finner deg en mann som ikke har forpliktelser fra før om du ikke takler det som følger med.

Skrevet

Buhu- stakkars deg altså!

Nei de det er synd på er jaggu barna. Godt de er flere og har hverandre i det minste. Hadde du sluttet sutre hadde du kanskje sett at det er ting en kan finne på selv om en har barn i hus!!

Skrevet

Er du en så selvsentrert kjerring at du ikke ser urimeligheten i innlegget ditt?

Så langt er det ingen her som er enig med deg, og du har ikke kommet med noen respons...

Skrevet

Dette skulle du muligens ha tenkt på før du skaffet deg mann med barn fra før. Han hadde sikkert blitt storfornøyd med deg hvis du hadde vist han innlegget ditt...

God ferie!

Skrevet

Men jøss så masse krasse svar du fikk her da!

Det er vel opplagt at HI ønsker seg litt mer fritid, og når mannen jobber når han egentlig skulle hatt ferie synes jeg hun har rett til å føle som hun føler. Ikke dermed sagt hun ønsker å kvitte seg med stebarna. Kanskje heller vært sammen mannen, barna og henne da..

Mannen burde prioritert barna sine fremfor å jobbe når han egentlig skulle hatt ferie og kunne funnet på masse hyggelig med dem.

Skjønner deg godt jeg, men skjønner f**** ikke humøret til gjengen på DIB for tida...

Skrevet

hvorfor blir folk så jævlig sure da?

Hun synes bare at det var litt dumt at hun måtte sitte hjemme med ungene mens pappan, som egentlig skulle nyte ferien med dem må jobbe! Skjønner henne godt jeg!

HI: hvorfor i alle dager sier han ja til å jobbe når han vet at ungene kommer?

Skrevet

Jøssenavn for noen svar da?! :-O Det er jo faren som til syvende og sist skal ha ansvaret for ungene, hvorfor i alle dager har han sagt ja til å jobbe? Også i tolv timer om dagen da..??

Forstår deg godt, jeg HI.. Når man jobber, jobber, jobber resten av året så er det ikke rart at man ser frem til litt ferie hvor man kan slappe av, tilbringe tid med venner og stå opp litt seint osv.. Har da INGENTING med at "dette burde du tenkt på før du fant deg en mann med barn".

Skrevet

Ja her tar det jo helt av for folk.

Alle her inne hadde sikkert syntes det var helt ok å sitte hjemme med gubbens barn i ferien, mens gubben som egentlig har ferie har sagt ja til å jobbe...

......Men om mannen dems må jobbe overtid en helg i måneden ja DA er helvete løs! SLIKT gjør man jo ikke når man har FAMILIE!

Skrevet

Jøsses for noen svar her da!

Det er jo meningen at barna først og fremst skal tilbringe tid sammen med faren sin, så at du reagerer på dette vl jeg ikke si er urimelig. Han burde ha sagt nei til å jobbe for det er ikke din oppgave å være barnevakt.

Folkens; Man er ikke automatisk barnevakt selv om man har valgt en mann med barn fra før!

Jeg har selv vært i samme situasjon, og ble ufrivillig barnevakt i 3 uker fra morgen til kveld. Og mannen min vet jeg aldri finner meg i det igjen.

Ikke bry deg om de kvasse svarene her inne. Trolig er det umodne mennesker som selv var et utålelig stebarn, eller forsmådde biomødre. (Bare for å være like krass igjen)

Stå på krava!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...