Gå til innhold

Hva skjer nedi der egentlig???


Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er jo som mange andre gravide en smule treig i fordøyelsen osv... Hard i magan!! Hehe.... Men hver gang jeg er på do og prøver tappert å gjøre mitt så begynner jeg å blø fra skjeden!!! Er det vanlig eller?? Er det farlig å "presse"?? Hehe... Litt sånn ekkelt det her! sorry... Men jeg lurer jo! Blir jo litt bekymra lissom.. er ikke mer enn 33 uker og 6 dager i dag... Noen som vet??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hm..d hørtes litt merklig ut?

blør du mye eller bare litt? for er d litt så kan d jo være at d blir for mye press ,å at små blødkar inni skjden sprekker rett og slett..

ehh..men sant og si så aner jeg ikke hehe..

kanskje noen andre vet...eller kanskje du bare skulle tatt en kjapp tlf til føden?

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...