Skattimagen<3 Skrevet 16. juli 2008 #1 Skrevet 16. juli 2008 jeg er jo som mange andre gravide en smule treig i fordøyelsen osv... Hard i magan!! Hehe.... Men hver gang jeg er på do og prøver tappert å gjøre mitt så begynner jeg å blø fra skjeden!!! Er det vanlig eller?? Er det farlig å "presse"?? Hehe... Litt sånn ekkelt det her! sorry... Men jeg lurer jo! Blir jo litt bekymra lissom.. er ikke mer enn 33 uker og 6 dager i dag... Noen som vet??
Gjest Skrevet 16. juli 2008 #2 Skrevet 16. juli 2008 hm..d hørtes litt merklig ut? blør du mye eller bare litt? for er d litt så kan d jo være at d blir for mye press ,å at små blødkar inni skjden sprekker rett og slett.. ehh..men sant og si så aner jeg ikke hehe.. kanskje noen andre vet...eller kanskje du bare skulle tatt en kjapp tlf til føden?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå