blir gal Skrevet 16. juli 2008 #1 Skrevet 16. juli 2008 Jeg skrev et innlegg tidlig i dag,om at jeg hadde så ryggsmerter og blodig slim.nå har jeg sjekka det.Men,disse vondtene i ryggen ble jo så klart bedre når jeg kom inn dit.Men,magen var mye hard.Ho kjente det,og at jeg var litt hoven.Så kom legen og skulle ta en kikk der nede.Hadde en tegnblødning,og 3cm åpning.Fikk inn tre fingre.Jordmor sa jeg kunne være der om jeg ville,eller dra hjem.Dro hjem jeg.Problemet nå er bare at smertene har dabba litt ta igjen.Skulle ringe når det var 5 min mellom hver.Veit jo aldri hvor lang tid det tar.
fru lykkelig Skrevet 16. juli 2008 #2 Skrevet 16. juli 2008 Så du kommer til å føde om ikke så lenge da! Gratulerer! Det er mange som ville vært i dine sko! Men skjønner at det er kjedelig når det dabber av. Slapp av og samle krefter til det blir virkelig ille! Lykke til! Hold oss oppdatert om du har mulighet!!! Når er terminen?
blir gal Skrevet 16. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 16. juli 2008 Ja,håper det tar seg litt opp igjen snart.Har termin til mandan,den 21.
Trulte76 Skrevet 16. juli 2008 #4 Skrevet 16. juli 2008 3cm åpning begynner å bli da:) Jeg hadde ikke dratt hjem da, men jeg har også født rundt 2 timer fra 3 cm åpning jeg da, så ikke så rart hehe Men det er iallefall ikke lenge igjenn med deg da. Så spennende. Jeg også vil føde nå (er bare 34 uker, så må smøre meg med tålmodighet noen uker til )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå