Anonym bruker Skrevet 16. juli 2008 #1 Skrevet 16. juli 2008 Jeg er alenemor med 4 barn. De har 3 fedre. Jeg har vært alene i ca 11 år. Jeg har fått disse barna, men liker å være alene, bo alene og ha friheten til å gjøre det jeg vil. Jeg lurer på om jeg burde flytte sammen med en av barnefedrene, ikke fordi jeg elsker han men fordi jeg tenker jeg burde. Jeg er pen resursterk og har alltid kunnet velge menn fra overste hylle. Alikevel, jeg er snart 37 år. Er jeg bortsemt som tror jeg kan ha det godt alene og ha kapasitet til 4 barn. Det høres skrytete ut )men jeg er jo anonym så jeg får ikke solt meg i det) men 2 av barnefedrene venter på at jeg skal velge en av dem. Den ene er til å stole på, veldig god økonomi, snill, behagelig og ser ut til å takle min barneflokk på 4. Han er far til nr 3. Far til nr 4 er en rotekopp, både økonomisk og på andre områder, han har skjelden tid, surrer mye og alt ser alltid ut til å gå skeis på alle områder, han føler jeg mye for....men det er alltid så mange skuffelser, jeg er redd for å ende opp sint frustrert og bitter hvis jeg velger han. Jeg føler de rundt meg syntes jeg er heldig som kan velge og vrake blandt menn, at selv om jeg er pen og har draget...må jeg ta ett valg og bo sammen med en av disse eller finne en annen mann, helst det første. Det føles som om de syntes jeg er uansvarlig fordi en dame kan ikke klare 4 barn alene. Selv er jeg forholsvis fornøyd og føler jeg gir ungene mine masse. Men selvsagt det går i ett. Er det uansvarlig å leve alene med så mange barn og burde jeg nå som jeg er snart 37 velge for jeg vil jo ikke ha de samme valgene veldig mye lenger
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2008 #2 Skrevet 16. juli 2008 Jeg synes ikke du skal velge noen av dem jeg. Ikke hvis du egentlig vil være alene. Hvorfor bry dem om hva andre synes? Hvis du nå skal velge MANNEN du skal være sammen med resten av livet, hvorfor må det være en av disse to? Men hvis du har mye følelser for far til barn nr 4, så synes i allefall jeg at det er bedre enn å velge han andre ut i fra fornuft.
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2008 #3 Skrevet 16. juli 2008 Enig med anonym 14.28. Dessuten har jeg en gang hørt et uttrykk: "gift deg ikke for pengenes skyld, det er billigere å tjene dem selv."
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2008 #4 Skrevet 16. juli 2008 (Meg med første svar på ionnlegget:) NEI, det er aldri tingen. Og du undervurderer folk hvis du tror at det er bedre å velge fornuftsekteskap enn å tro på at det finnes en mann der ute som takler at du har 4 barn. Jeg synes ikke du skal velge noen av dem. Dont sell yourself short. Du kommer til å angre på det....
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2008 #5 Skrevet 16. juli 2008 Har du lest innleggene over,eller? Skal du inngå fornuftsekteskap og så bedra mannen du holder for narr, når en bedre mann kommer rekende? Det er jo å bruke folk og vitner om slett moral. Kanskje du i en voksen alder bør innse at du må ta konsekvensene av dine valg: du har barn med tre forskjellige fedre og stiller da med en svakere pakke (ditt ord) enn andre kvinner. Enten så venter du på en som aksepterer deg og pakken, fremfor å ende opp som en bitter bedragerske som ikke er tro mot seg selv, sin mann eller sine barn!
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2008 #6 Skrevet 16. juli 2008 Hvorfor spør du? Det fremgår av innelggene dine at du allerede har bestemt deg for hva du vil gjøre. Det du leter etter er aksept for å bruke denne mannen og det får du ikke fra meg.
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2008 #7 Skrevet 16. juli 2008 Og jeg for min del vil heller leve lykkelig alene (med ærlighet), enn å leve ulykkelig i et forhold (fordi jeg lever på en løgn). Alder burde ikke ha noe med saken å gjøre!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå