ønsker meg en baby ti! :-) Skrevet 16. juli 2008 #1 Skrevet 16. juli 2008 Legen sa i dag at jeg har bakoverbøyd livmor, noe som gjør det vanskeligere å bli gravid! Noen som har dette og har blitt gravide? Hvilket kjønn fikk dere? Legen sa at bare dei raskeste sædcellene klarer og komme seg opp i livmoren om en har bakoverbøyd livmor!
♥♥mortil4♥♥ Skrevet 16. juli 2008 #2 Skrevet 16. juli 2008 Jeg har bakoverbøyd livmor, og har fått 3 jenter, og 1 gutt Legen min sa til meg, at det ikke skulle være vanskligere å bli gravid pga det... Rart at de lærde sier så forskjellig =/
mini nr to på vei Skrevet 16. juli 2008 #3 Skrevet 16. juli 2008 Hei! Jeg fikk samme beskjed av gynekologen min for mange år siden (lenge før jeg tenkte på å få barn). Jeg fikk en gutt for snart 3 år siden og gikk på p-pille da jeg ble gravid med han. Nå er jeg 9 uker på vei med nr 2 og ble gravid 2uker etter jeg sluttet på p-pille. Jeg ble veldig fortvilet den gangen jeg fikk beskjeden av gynekologen, men det har tydligvis ikke gjort det vanskeligere for meg å bli gravid. Hadde faktisk glemt det...men nå begynte jeg plutselig å tenke på om jeg kanskje bare får gutter, med tanke på det du skrev om at bare de raskeste sædcellene kommer frem?! Noen som vet? Stemmer det at det er gutte-sædcellene som svømmer raskest?
♥ Snøblomst ♥ Skrevet 16. juli 2008 #4 Skrevet 16. juli 2008 Jeg har bakoverbøyd livmor, men ble gravid på første forsøk. Har hørt at det nesten er like vanlig å ha bakoverbøyd som normaltliggende livmor.
sekke Skrevet 16. juli 2008 #5 Skrevet 16. juli 2008 jeg har også bakoverbøyd. min lege sa at det ikke hadde noe å si for å bli gravid. på sykehuset sa de også det. jeg har ei datter på 2.5 som ble til på 3 forsøk. den i magen(12 uker som jeg selv føler er gutt) ble til på 10 forsøk.
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2008 #6 Skrevet 16. juli 2008 Jeg har også bakoverbøyd livmor. Da jeg var på utredning pga ufrivillig barnløshet for noen år siden, sa legene jeg snakket med at bakoverbøyd livmor ikke hadde noe å si for fruktbarheten. Har nå to barn, ett av hvert kjønn Den første tok det 2 (puh!!) år å få, den andre ble jeg gravid med etter et halvt år.
Gjest Skrevet 16. juli 2008 #7 Skrevet 16. juli 2008 Jeg har også bakoverbøyd livmor, men har blitt gravid på første forsøk begge gangene vi har prøvd. :-)
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2008 #8 Skrevet 16. juli 2008 Dette er tull fra ende til annen! Hilsen gynekologen min (som er ganske anerkjent i sine kretser!). Jeg har også bakoverbøyd livmor, men ble gravid 3 uker etter at jeg sluttet på p-pillen. Gynekologen min ble så fortvilt da jeg konfronterte henne med denne påstanden (som jeg også hadde hørt!), at det var vanskeligere å bli gravid med dette, og sa at dette er en av de mest seiglivede mytene som finnes. Jeg fikk forresten jente. Og venninna mi, som også har bakoverbøyd livmor, har 3 jenter med to års mellomrom.
Gjest Skrevet 16. juli 2008 #9 Skrevet 16. juli 2008 Ikke noe problem, hehe Klarte det jeg, uten engang å prøve hehe Fikk gutt
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 16. juli 2008 #10 Skrevet 16. juli 2008 Har bakoverbøyd livmor og litt vanskelig for å bli gravid ja:/ Har fått ei jente og venter ei til da
Northernlights Skrevet 16. juli 2008 #11 Skrevet 16. juli 2008 Jeg fikk samme beskjed for mange,mange år siden. Jeg har født 6 barn, vært gravid 7 ganger. Spurte fastlegen min for noen mdn siden, og han sa det var bare tull. Men magen blir jo mindre,da.
NoDoubt Skrevet 16. juli 2008 #12 Skrevet 16. juli 2008 Jeg har bakoverbøyd livmor og jeg ble gravid på første forsøk med begge jentene:-)
Vanilla83 Skrevet 17. juli 2008 #13 Skrevet 17. juli 2008 Førstemann sleit vi litt me å få til, men jeg har endometriose også da. Andre gangen satt den på 1pp Min lege har ikke sagt noe om graviditet, men når det gjelder seksuell nytelse er visst bakfra bedre enn misjonær når man har bakoverbøyd livmor. Stemmer det med dere?
Gjest Skrevet 17. juli 2008 #14 Skrevet 17. juli 2008 Blir magen mindre??? Hva??? Jeg var SVÆR. Livmoren snur jo seg underveis da...
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2008 #15 Skrevet 17. juli 2008 Har også bakoverbøyd livmor. Ingen problemer med dette, sa legen. Ble kjapt gravid. Jente. Eneste er at jeg i ungsommen hadde forferdelige menssmerter, fram til jeg var 25-30 år...men vet ikke om det har noe med dette å gjøre.
Gjest Skrevet 18. juli 2008 #16 Skrevet 18. juli 2008 Tror nok ikke det... jeg har nesten aldri kjent at jeg har hatt mensen! :-)
Gjest Skrevet 18. juli 2008 #17 Skrevet 18. juli 2008 Hehehe... magen mindre? Ungen trenger like mye plass uansett, så det har da ingenting å si. Men mannen min tulla med meg da jeg snakka om den bakovervendte livmora mi, og sa at jeg kom til å få kulen på ryggen! :-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå