Gå til innhold

Bakoverbøyd livmor = vanskelig å bli gravid?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Legen sa i dag at jeg hadde bakoverbøyd livmor, noe som gjør det vanskeligere å bli gravid!

Noen som had dette og har blitt gravide?

Hvlilket kjønn fikk dere?

Legen sa at bare dei raskeste sædcellene klarer og komme opp i livmoren om en har bakoverbøyd livmor!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ikke hørt det... Jeg har det og har 4 barn. Blitt gravid bare av å riste trusa omtrent!!!!!!!!

har 3 gutter og siste er jente ;o))

Skrevet

Moren min har bakovervendt livmor, og hun har fått i alt seks barn, så vet ikke helt jeg :) Alle barna(inkl. meg), er født med ca. 2 års mellomrom.. Så de har ikke strevet akkurat....:o)

Moren min har forøvrig 3 jenter og 2 gutter.. Og ei jente som var dødfødt i 8ende mnd. :( (første).

Skrevet

Jeg har bakoverbøyd livmor

#første gang gravid var jeg ung og tok abort.

#Andre gang ble jeg gravid selv om jeg brukte prevensjon- ble en sønn.

#Tredje gang etter 3 mnd prøving- endte i spontan abort

# To mnd etter spontanaborten gravid igjen og termin om en mnd- venter gutt igjen.

Skrevet

Jeg har det og har det det samme som smaskeli, har 2 gutter. Ingen problem med å bli gravid. Ble gravid i den første måneden vi prøvde begge ganger. Men jeg har hørt at det er mer behagelig å være på toppen under samleie når man har bakoverbøyd livmor...men det stemmer heller ikke her...

Skrevet

har ikke ført til noen problemer for oss, ble gravid innen 3 mnd alle 3 gangene.

Skrevet

Jeg har bakovervendt livmor og blir ikke lett gravid. Vi var aktive prøvere i 8mnd og før det har jeg brukt hoppe av i svingen metoden i mange år uten uhell. Jeg regner med at det har en sammenheng. Jeg visste forøvrig ikke om det med livmora før jeg hadde blitt gravid.

Det skal visstno være lettere å bli befruktet bakfra (*rødme*).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...