ønsker meg en baby ti! :-) Skrevet 16. juli 2008 #1 Skrevet 16. juli 2008 Legen sa i dag at jeg hadde bakoverbøyd livmor, noe som gjør det vanskeligere å bli gravid! Noen som had dette og har blitt gravide? Hvlilket kjønn fikk dere? Legen sa at bare dei raskeste sædcellene klarer og komme opp i livmoren om en har bakoverbøyd livmor!
smaskeli fødte 20 jan 2007 Skrevet 16. juli 2008 #2 Skrevet 16. juli 2008 ikke hørt det... Jeg har det og har 4 barn. Blitt gravid bare av å riste trusa omtrent!!!!!!!! har 3 gutter og siste er jente ;o))
Grorüd.. Skrevet 16. juli 2008 #3 Skrevet 16. juli 2008 Moren min har bakovervendt livmor, og hun har fått i alt seks barn, så vet ikke helt jeg Alle barna(inkl. meg), er født med ca. 2 års mellomrom.. Så de har ikke strevet akkurat....) Moren min har forøvrig 3 jenter og 2 gutter.. Og ei jente som var dødfødt i 8ende mnd. (første).
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2008 #4 Skrevet 16. juli 2008 Jeg har bakoverbøyd livmor #første gang gravid var jeg ung og tok abort. #Andre gang ble jeg gravid selv om jeg brukte prevensjon- ble en sønn. #Tredje gang etter 3 mnd prøving- endte i spontan abort # To mnd etter spontanaborten gravid igjen og termin om en mnd- venter gutt igjen.
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2008 #5 Skrevet 16. juli 2008 Jeg har det og har det det samme som smaskeli, har 2 gutter. Ingen problem med å bli gravid. Ble gravid i den første måneden vi prøvde begge ganger. Men jeg har hørt at det er mer behagelig å være på toppen under samleie når man har bakoverbøyd livmor...men det stemmer heller ikke her...
Budeia82,m/4 jenter:) Skrevet 16. juli 2008 #6 Skrevet 16. juli 2008 har ikke ført til noen problemer for oss, ble gravid innen 3 mnd alle 3 gangene.
FletteMette&DenLangeMelkeveien Skrevet 16. juli 2008 #7 Skrevet 16. juli 2008 Jeg har bakovervendt livmor og blir ikke lett gravid. Vi var aktive prøvere i 8mnd og før det har jeg brukt hoppe av i svingen metoden i mange år uten uhell. Jeg regner med at det har en sammenheng. Jeg visste forøvrig ikke om det med livmora før jeg hadde blitt gravid. Det skal visstno være lettere å bli befruktet bakfra (*rødme*).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå