ønsker meg en baby ti! :-) Skrevet 16. juli 2008 #1 Skrevet 16. juli 2008 Legen sa i dag at jeg har bakoverbøyd livmor, noe som gjør det vanskeligere å bli gravid! Flere som har dette og likevel har blitt gravide? Hvilket kjønn fikk dere? Legen sa at det var bare dei raskeste sædcellene som klarte å komme opp i livmoren omm en hadde bakoverbøyd livmor!
Gjest Skrevet 16. juli 2008 #2 Skrevet 16. juli 2008 Hehe .. det stemmer overhode ikke for meg i hvertfall. Med førstemann satt spiren på 1. pp. Andremann ble unfanget til tross for kobberspiral, så vanskelig var det i hvertfall ikke :-) så trøst deg med at det der stemmer ikke for alle! (Første ble gutt, andre vet vi ikke enda). Lykke til :-)
kokosyklus Skrevet 16. juli 2008 #4 Skrevet 16. juli 2008 Husker jeg deg fra februarklubben Bringebæret?
Gjest Skrevet 16. juli 2008 #6 Skrevet 16. juli 2008 Ble gravid etter 3pp, endte i sa, gravid etter 2 mnd, ny sa. Gravid på nytt etter 2 mnd og fikk verdens vakreste jente!! Spontanabort har ingenting med bakoverbøyd livmor å gjøre så ikke begynn å få slike tanker. Ville bare beskrive hvor raskt jeg har blitt gravid.
Trønderjente82 Skrevet 16. juli 2008 #7 Skrevet 16. juli 2008 Jeg ble gravid på første forsøk to ganger så det stemmer ikke hos meg hvertfall.
iggy-iggy Skrevet 16. juli 2008 #8 Skrevet 16. juli 2008 Jente satt på 1.pp, jeg spurte legen min om det har noe å si hvilken vei livmora er (noen er framover, noen rett opp og andre bakover). Han sa det spillte ingen rolle i det hele tatt!
Skurvelurven Skrevet 16. juli 2008 #9 Skrevet 16. juli 2008 Jeg har også bakovervendt livmor og legen min sier at det ikke har noe å si i forhold til hvor lett man blir gravid. Jeg hadde ubeskyttet sex en eneste gang i løpet av 6 år (i min såkalte "sikre" periode i måneden), og i det resulterte i snuppa her;)
(,")Elsker *Lunajenta* mi(",) Skrevet 16. juli 2008 #10 Skrevet 16. juli 2008 Jeg har bakoverbøyd livmor. Jeg sluttet på p-piller 20.mars. Testet positivt 30.mai.. Så her gikk det veeeedlig fort. Fikk jente. Verdens vakreste forresten... hehe.. (bombe)
Anonymusen Skrevet 16. juli 2008 #11 Skrevet 16. juli 2008 Stemmer ikke på meg ihertfall:) Gravid i første pp med min eldste-ble jente Gravid i andre pp med minien-ble jente det også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå