Gå til innhold

Bakoverbøyd livmor = vanskelig å bli gravid?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Legen sa i dag at jeg har bakoverbøyd livmor, noe som gjør det vanskeligere å bli gravid!

Flere som har dette og likevel har blitt gravide?

Hvilket kjønn fikk dere?

Legen sa at det var bare dei raskeste sædcellene som klarte å komme opp i livmoren omm en hadde bakoverbøyd livmor!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe .. det stemmer overhode ikke for meg i hvertfall.

Med førstemann satt spiren på 1. pp.

Andremann ble unfanget til tross for kobberspiral, så vanskelig var det i hvertfall ikke :-)

så trøst deg med at det der stemmer ikke for alle!

(Første ble gutt, andre vet vi ikke enda).

Lykke til :-)

Skrevet

Ble lett gravid og fikk gutt:)

Skrevet

Husker jeg deg fra februarklubben Bringebæret?

Skrevet

Vi brukte 6 pp. Fikk jente.

Skrevet

Ble gravid etter 3pp, endte i sa, gravid etter 2 mnd, ny sa. Gravid på nytt etter 2 mnd og fikk verdens vakreste jente!! Spontanabort har ingenting med bakoverbøyd livmor å gjøre så ikke begynn å få slike tanker. Ville bare beskrive hvor raskt jeg har blitt gravid.

Skrevet

Jeg ble gravid på første forsøk to ganger så det stemmer ikke hos meg

hvertfall.

Skrevet

Jente satt på 1.pp, jeg spurte legen min om det har noe å si hvilken vei livmora er (noen er framover, noen rett opp og andre bakover). Han sa det spillte ingen rolle i det hele tatt!

Skrevet

Jeg har også bakovervendt livmor og legen min sier at det ikke har noe å si i forhold til hvor lett man blir gravid. Jeg hadde ubeskyttet sex en eneste gang i løpet av 6 år (i min såkalte "sikre" periode i måneden), og i det resulterte i snuppa her;)

Skrevet

Jeg har bakoverbøyd livmor. Jeg sluttet på p-piller 20.mars. Testet positivt 30.mai.. Så her gikk det veeeedlig fort. Fikk jente. Verdens vakreste forresten... hehe.. (bombe)

Skrevet

Stemmer ikke på meg ihertfall:)

Gravid i første pp med min eldste-ble jente

Gravid i andre pp med minien-ble jente det også:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...