Giron Skrevet 16. juli 2008 #1 Skrevet 16. juli 2008 Etter samleie fikk kom det friskt blod på papiret, og jeg er så livredd for at spiren skal ha funnet det for godt til å forsvinne fra oss!! jeg er 5+0. Noe som har opplevd noe liknedne?
bestemt oss:) *mamma* Skrevet 16. juli 2008 #2 Skrevet 16. juli 2008 Som regel er det ett blodkar inne i skjeden som brister. Underlivet er fylt opp meg blod når man er gravid, og dermed skal det ikke noe til for at blodårer brister. Var det mye blod? Smerter i magen? Tror du kan ta det helt med ro:)
Giron Skrevet 16. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 16. juli 2008 Åååå, så glad for at du svarte meg!! Tusen takk! Jeg kom hjem nå og da var det ingenting blod, men skal følge med utover dagen. Var på en lang ridetur igår, men har liksom tenkt at alt er så beskyttet der inne, så aktivitet kan vel ikke skade. Jeg har ingen store smerter, og det var ikke mye blod, så nå krysser jeg fingre, og holder meg borte fra hesteryggen ei stund...
ippemo får augustbaby Skrevet 16. juli 2008 #4 Skrevet 16. juli 2008 Slimhinnene er litt såre under graviditet og det er ikke uvanlig og ikke farlig med noen bloddråper på papiret etter samleie=)
Lille_Sebastian :D Skrevet 17. juli 2008 #5 Skrevet 17. juli 2008 det kan ha vært feste blødning, for fikk det etter jeg var gravid i 4 uke, og hadde hatt sex. men du må være forsiktig med å ri, er sunt å være i aktivitet, men ikke å ri, det kan føre til spontan abort..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå