netto86__ Stolt mamma :) Skrevet 16. juli 2008 #1 Skrevet 16. juli 2008 Hei.. De to siste vekene har eg hatt en sånn rar stikking i tissen.. må stoppe opp å stå i ro til det har gjedd seg.. Er litt ildt liksom... Urin prøve er fin, så er ikkje noe blærebetenelse... Spurte jordmor og hun sa at det kunne vere hodet som holder på feste seg å presser på.. Kjenner dette her kver dag både når eg er aktiv og sitter i ro.. Er uke 37+4.. Noen andre som kjenner til dette her??
Gjest Skrevet 16. juli 2008 #2 Skrevet 16. juli 2008 ja er ganske vanlig..har vært mangen innlegg om dette..å ganske mangen som opplever d
Tingeling med 2 troll Skrevet 16. juli 2008 #3 Skrevet 16. juli 2008 Jepp det kjenner jeg til. Ikke noe deilig, stopper opp selv. Jeg er 2 dager over termin.. Håper det skjer noe snart. Men ikke i natt. Pappan til babyen i magen har bursdag i morgen, så jeg håper de ikke får samme dag..
Tjukkemagen *m/jente 1.mai* Skrevet 16. juli 2008 #4 Skrevet 16. juli 2008 Hos meg er denne stikkingen bekkenløsning. Det er særlig etter at jeg har sittet/ligget lenge i samme stilling. Ikke særlig godt, men for meg hjelper det litt om jeg husker å ha lik vekt på begge bena idet jeg reiser meg fra stol/seng, sitter når jeg tar på sko, sokker, bukser o.l. så jeg ikke behøver å stå bare på ett ben av gangen :-) Og ikke sitte med bena i kryss.
netto86__ Stolt mamma :) Skrevet 16. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 16. juli 2008 Ja, det er ikkje noe godt.. Takkk for svar.. Du må ha masse lykke til då.. Den får komme i dag eller vente til fredag.. hehe Min samboer har bursdag 13.08 og er har termin 04.08.. Så eg håper at eg ikkje treffer den dagen.. Vil gjerne at babyen skal ha en "egen" dag Klem
Gjest Skrevet 16. juli 2008 #6 Skrevet 16. juli 2008 skulle tro at en kjennte førskjell på om d er babyen som sparker ned mot underlivet å treffer noen punkter der nede som kjennes som knivsttikk,å d å ha bekkenløsning..jeg har beggenløsning,å jeg har og disse stikkningene når babyen rører på seg..å kjenner tydlig forskjell:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå