Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg blir ikke klok på deg jeg hehe..du sier du har termin 30 aug..men kan bare ikke stemme..for du sier du har 42 dager igjen..men d er 45 dager igjen til 30 aug..

så da skal du ha termin 28 aug.,

jeg har 30 aug..å har 45 dager igjen..

vet jeg har nevnt dette før..men synes du har forandret på den datoen før..

som sagt d har ikke noe å si på de dagene der..men d er feil:)selv om legene dine har sagt d..men teller du så finner du fort ut at d ikke er 42 dagr igjen til 30 aug:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei,,

Jeg fikk først termin den 28.08.08, da hadde jeg bytte uke på mandager,,,

så ble terminen min flyttet til den 30.08.08.

Og "alle" de legene jeg har vært på hos UL har regenet ut at jeg har nye uke hver onsdag, og da er jeg pr i dag 34 + 2 dager på vei,,

Og gynokologen jeg bruker regner ut at jeg har ny uke hver onsdag..

Så jeg følger bare rett og slett hva både legene og gynokologen min sier,,

Jeg var på UL forrige søndag og da var det en jordmor som regnet ut at jeg var 33 + 5 dager på vei,,

Og onsdagen var jeg hos gynokologen minog da regnet hun ut at jeg var 34 uker på vei,,

Så jeg vet ikke jeg:)

Gjest stockholms tjej_høygravid=)
Skrevet

Du har termin presis 14 dagar efter meg så då er du 34+1 idag...

om du har termin den 30.08.08 du følger den som er satt på ordinært UL for man kan få mangen ulike etter de....

jeg er 36+1 og byter uke på torsdagar

Skrevet

jente, finn frem en kalender og tell dager til den 30. august, så ser du at du tar feil og de andre har rett..

Skrevet

vilken termin dato står på ditt helsekort? de er den du ska gå etter.

Skrevet

Ja, jeg fikk ny termin av UL den 30.08.08, av gynokologen min fikk jeg først den 28.08.08, så de legene og gynokologen sier at jeg bytte uke på onsdager,,

Jeg har ikke fått noen ny etter at jeg fikk den 30.08.08.

Jeg har vært UL ganske mange ganger nå, og hver og en av legene, da en del forskjellige leger regner ut at jeg har ny uke på onsdager.. Og jeg har hatt enkelte ganger samme lege, og dem og regner ut onsdager..

Så jeg går da ut ifra onsdager jeg da...

Men, men,, enten en dag på eller en dag fra, ut kommer babyen når den vil,,,,

He he,,,,

Skrevet

hehe d var ikke meningen å lage oppstyr pga en eller to dager alstå;)

men synes d har vært merklig..for jeg ser jo at d er feil:)

å d ser nok du og..å jeg hadde sagt d til denne legen jeg at han bør sjekke en gang til å telle hehe

men men..:)

Skrevet

ja, og siden terminen din er på en lørdag, så skal du bytte uke på torsdager, siden man går 40 uker og 2 dager gravid. kanskje legene dine ikke tenker på at det er skuddår i år, de som sier du bytter dager på onsdager?

Skrevet

men viss du regner på det så byter du på en torsdag...men en dag til eller fra spiller jo ikke noen rolle...men du byter på tordagar....=)

Skrevet

Ok, jeg har bare hørt på hvordan legene, og sett når dem har regnet det antall uker, og dem sitter jo der med sin "runde" tabell og regner og vrir på den,,

He he,,,

Jeg tror hun kommer noen uker før, så den som venter på noe godt venter ikke forgjeves,,,

De to andre barnene mine, kom 9 og 12 dager, så jeg håper det er et visst mønster her,,,,

Men, igjen, det vet man jo ikke før barnet har meldt sin ankomst...

Skrevet

lykke til i vert fall og håper hun kommer litt før=)

Skrevet

Ja, takk for det...

Og du er to uker lenger på vei en meg, det høres deilig ut å ha kommet til uke 36..

Da er det jo ikke mange ukene igjen på deg heller,,,

Det er fantastisk at vi bærer på et barn som nå er "ferdig" utviklet, men som skal ligge der inne og fete seg opp noen uker til...

Fantastisk...

Lykke til du og:)

Skrevet

ja de er deiligt å ha komt så her langt=) de er en lettelse å vite at viss han skulle fødes nå så er de ikke noe farligt=)

Gleder meg til å treffe min lille prins snart=)

Skrevet

Ja, det forstår jeg godt, og herlig med en prins ..

Vårt første barn var også en pris, og nå blir han en storebror på over 10 år, og vi har en prisesse fra før på 6,5 som gleder seg enormt til å få leke med babyen,,

Hun skal flette håret og stelle barnet, men skifte på bleier det var min jobb,,, he he,,,

Så gleden her hjemme er også stor:)

Skrevet

åhh kan tenke meg at de gleder seg mye til babyen ska komme=)hun er smart som gir deg "drit jobben" så hun kan leke og dulle bare..he he he

jeg er som et litet barn på julaften nå=) gleder jo meg så sinnsykt mye...he he he.

Skrevet

he he,,,

Ja, sånne jobber får mammaer...

Og her og...

Ungene spør hverdag, kommer hun i dag??

Og mannen min sier: når tror du hun vil se dagslys da...

Så alt dreier seg om den lille om dagen,,,

Skrevet

vi si hun har 43 dager igjenn jeg. Ifølge utregningene på BIM så har jeg 42 dager igjenn idag. og jeg har termin 29:)

Nå er det vel sånn ca 2 dager siden du skrev innlegget, så da stemmer dine utregninger med mine ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...