Gå til innhold

Bakoverbøyd livmor = vanskelig å bli gravid?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Legen sa i dag at jeg hadde bakoverbøyd livmor noe som gjør at det blir vanskeligere å bli gravid!

Noen som likevel er blitt gravide og har samme problem?

Hvilket kjønn fikk dere?

Legen sa at bare dei raskeste sædcellene klarer og komme seg opp i livmoren når en har bakoverbød livmor!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har også bakoverbøyd livmor, men ingen problemer med å bli gravid (prøvde ikke ble gravid da jeg var bittelitt sløv med p-pillen en uke..)

Venter jente i midten av august:)

Skrevet

sist gang jeg ble gravid gikk det på første forsøk, men da hadde jeg ikke bakovervendtlivmor. jeg fikk det etter fødselen. er ikke det rart? Men kunne visst skje. Nå tok det opp til et år å bli gravid, men vet ikke om det er grunnen.

Skrevet

jeg har (hadde?) det, brukte 9-10mnd på å bli gravid. Venter en gutt om en mnd. -Jm sa heldigvis at livmora nødvendigvis ikke trengte å gå tilbake til sin "orginale" posisjon etter fødsel, jippi!

Skrevet

Jeg har bakovervendt livmorhals og fikk samme beskjeden av gynekologen.Derfor var jeg innstillt på at det kunne ta litt tid..

Men ble gravid på første forsøk her gitt,og venter en gutt:)

Skrevet

Det er bare tull! Jeg har også bakoverbøyd livmor og har blitt gravid veldig kjapt to ganger. Her snakker vi en mens etter p-pilleslutt før spiren satt. Sjekket opp hva som sto på nettet om dette og der står det at det ikke skal ha noe å si for fruktbarheten om livmoren er bakoverbøyd.

Lykke til! :-)

Skrevet

Ja dette er bare tull i følge den spesialisten jeg gikk til..jeg har bakovervendt livmor.. og d skulle ikke ha noe å si..dette skal de ha begynt å gått bort i fra nå...

Skrevet

Bakoverbøyd livmor her også...gravid på første forsøk:-)

Skrevet

Jeg har det! Blei gravid i 3 pp og venter jente i august.

Skrevet

Jeg var hos en lege etter jeg hadde fått unge nr 1, og han sa at jeg hadde så "vrengt" livmor at jeg måtte få en akutt time til gynekolog og at jeg at ALDRI mer kunne få barn og blablabla..

Du kan tro jeg grein da jeg gikk ut fra det kontoret..

Kom meg til gynekologen og hun sa at selv om livmoren min er bakovervendt så har ikke det nødvendigvis noe å si om det er vanskelig å bli gravid eller ikke :)

Både min mor og bestemor har det samme.

Jeg venter nå mitt 3.barn og har blitt gravid på 1.forsøk med alle 3 :)

Jeg har forresten både gutt og jente fra før av og venter ei lita prinsesse til nå :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...