pows Skrevet 16. juli 2008 #1 Skrevet 16. juli 2008 Har alle sånne mensensmerter i magen??? Er ca 5 uker, men jeg kjenner ingen ting.. Har hadd litt smerter et par ganger...
Trollkatt Skrevet 16. juli 2008 #2 Skrevet 16. juli 2008 Jeg har i hvert fall hatt det alle tre gangene, i større eller mindre grad.
Gjest Skrevet 16. juli 2008 #3 Skrevet 16. juli 2008 ikke alle som kjenner noe til de sikkert..men noen kan kjenne enten mer eller mindre..kjennte d litt i begynnelsen..men d ga seg ,å d var ikke ofte jeg kjennte d
Eso Skrevet 16. juli 2008 #4 Skrevet 16. juli 2008 Jeg har ikke hatt det. Har egentlig aldri hatt menssmerter heller, så jeg kan vel egentlig ikke si jeg vet hvordan det er... Men jeg har ikke hatt noe vondt i magen i det hele tatt. :-) Er 18 uker. :-)
pows Skrevet 16. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 16. juli 2008 Bra å høre at flere ikke har vondt... Er så redd for at noe er galt... Men jeg har ikke noen andre symptomer heller.. Bortsett fra at mensen ikke kommer.. Så har jeg litt ømme pupper... Og litt småkvalm av å til... Kanskje jeg bare er heldi??
Gjest Skrevet 16. juli 2008 #6 Skrevet 16. juli 2008 Du er nok bare heldig:) Jeg hadde ikke vondt i begynnelsen av svangerskapet. Litt småkvalm av og til, hvis jeg ble for sliten, men ellers ingen symptomer. Nå har jeg derimot masse mensmurringer, men nå er det bare 12 dager til termin, så murringer ønskes velkommen, og fingre krysses for at ting holder på å skje;) Lykke til videre i svangerskapet:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå