ønsker meg en baby ti! :-) Skrevet 16. juli 2008 #1 Skrevet 16. juli 2008 Legen sa i da at jeg hadde bakoverbøyd livmor, noe som gjorde det vanskeligere å bli gravid! Noen som har det samme , og likevel har blitt gravide? Hvilket kjønn fikk dere? Legen sa at bare dei raskeste sædcellene klarer og komme seg opp i livmoren ved bakoverbøyd livmor!
Endelig-mamma Skrevet 16. juli 2008 #2 Skrevet 16. juli 2008 Kjenner mange med bakovervendt livmor som har vært/er gravide, og de har fått både gutter og jenter. Jeg har det selv også, og har foreløpig fått beskjed om at det mest sansynlig er ei jente. har aldri hørt at bakovervendt livmor skal være en issue til at det er vanskelig å bli gravid, men nå har jo vi hatt andre problemer som ikke har med livmoren å gjøre
aaan Skrevet 16. juli 2008 #3 Skrevet 16. juli 2008 jeg har bakoverbøyd livmor. er gravid og ble det med en gang. tror ikke det skal være noe problem. eneste jeg har hørt er at det kan være lurt og ligge en stund med en pute under rompa etter man har hatt sex
birrisj05.02.09 Skrevet 16. juli 2008 #4 Skrevet 16. juli 2008 Jeg har ei tante med bakovervendt livmor, og hun har født 5 friske og raske unger :-)
Zliss Skrevet 16. juli 2008 #5 Skrevet 16. juli 2008 Har bakoverbøyd livmor, og ble gravid uten å planlegge d.. Skal ikke vite kjønn, venter baby i november:-) Den retter seg ved svangerskap så jordmora, min mor hadde også bakoverbøyd livmor og hun har fått fire barn:-) Lykke til=)
Gla`jenta&lilleSophie Skrevet 16. juli 2008 #6 Skrevet 16. juli 2008 Jeg har bakovervendt livmor - ble gravid i 2. pp og venter ei jente... Så "ingenting" stemmer på meg. Hadde ikke vanskelig for å bli gravid, og gutte-sædcellene er vel raskere enn jente-sædcellene, så burde vel fått en gutt... Men er ei lita frøken i magen min:) Men jeg la også ei pute under rumpa etter sex, og lå slik en halvtime ca. Vet ikke om det har noe å si, men:) Forøvrig er det veldig vanlig å ha bakovervendt livmor, og det har ingen betydning i forhold til svangerskap og fødsel...
AO3 Skrevet 16. juli 2008 #7 Skrevet 16. juli 2008 Jeg har bakoverbøyd livmor, og ble gravid i 1pp. Jeg spurte fastlegen min om dette, før jeg begynte å prøve... Jeg ante nemlig ikke at jeg hadde det før han skulle ta celleprøve. Da sa han at det hadde ingen ting å si i forhold til å bli gravid. Kjønn vet jeg ikke enda.
♥Kristoffer&Harald♥ Skrevet 16. juli 2008 #8 Skrevet 16. juli 2008 Jeg fikk beskjed av legen min at jeg hadde bakovervendt livmor. ikke det at jeg vet hva det betyr men men. Jeg tok ut spiralen min tirsdagen etter påsken i år og ble gravid i mai. er nå 12+5 uker på vei så det er mulig.
Lilja121 Skrevet 16. juli 2008 #9 Skrevet 16. juli 2008 Jeg har også det. Min gynekolog, som er skikkelig god, sa at man tidligere hadde trodd at det gjorde det vanskeligere å bli gravid, men at det ikke var noe belegg for dette. Selv ble jeg gravid bare 2 1/2 måned etter å ha sluttet på pillen (som jeg hadde gått på mer eller mindre uavbrutt i 15 år!!) Så det trenger du ikke tenke på.
M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 16. juli 2008 #10 Skrevet 16. juli 2008 Jeg har også bakovervendt livmor. Ble gravid i 6.pp. Lå med pute under rumpa;-) Lykke til og håper det klaffer fort:-)
PAVEEL Skrevet 16. juli 2008 #11 Skrevet 16. juli 2008 jeg har bakoverbøyd livmor og jeg har blitt gavid 2 ganger i 1.pp og denne gang til og med med kondom:-) så den terorien tror jeg legen må dra lenger på landet med;-) lykke til:-)
Mamma*til*3 Skrevet 16. juli 2008 #12 Skrevet 16. juli 2008 Jeg har det, og brukte nesten 3 år på å bli gravid med nr 1, tok 6 mnd å få til nr 2, tredje gang jeg ble gravid tok det bare 4 mnd, men den spiren mistet jeg dessverre tidlig i første trimester. Og nå venter jeg barn igjen, tok 6 mnd denne gangen også. Har forøvrig en enegget tvillingsøster, og hun ble gravid på første forsøk. Hun har også bakoverbøyd livmor. Så det der med å bli gravid er vel heller individuelt, og avhengig av dine hormoner og mannens sædkvalitet, fremfor hvordan livmor ligger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå