Stolt Mamma™-1jente og 1gutt!! Skrevet 16. juli 2008 #1 Skrevet 16. juli 2008 Forrige gang hadde jeg med en hel haug av unødvendige ting... Denne gangen skal bagen være liten, og nyttig.. Leter spesiellt etter behagelige klær jeg kan ha med meg. Forrige gang ble jeg klippet og revnet, så hadde store problemer med å ha på vanlige bukser blandt annet... Så kom gjerne med gode tips til meg jenter!
Zitro Skrevet 16. juli 2008 #2 Skrevet 16. juli 2008 Skjørt f.eks? Det hadde jeg på meg når jeg fødte på sommeren. Ihvertfall ikke noe som gnager i skrittet da...
*TINCO* Skrevet 16. juli 2008 #3 Skrevet 16. juli 2008 Føhn til å lufttørke underlivet etter toalett besøk og spyling....
Mamsen87 :) Skrevet 16. juli 2008 #4 Skrevet 16. juli 2008 Ammeinnlegg! Hjelpes som jeg sleit sist! Det står øvers på lista denne gangen, skal ikke glemmes igjen! ;D
Stolt Mamma™-1jente og 1gutt!! Skrevet 16. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 16. juli 2008 nå virket det kanskje som jeg hadde litt dårlig tid på pakkingen her, hehe. men jeg har ikke termin før i september, så skjørt kan bli en smule kaldt
Gjest Skrevet 16. juli 2008 #6 Skrevet 16. juli 2008 Ørepropper hvis du ikke skal på hotell. Ferske uleste ukeblader slippers/sandaler/tøfler
Stolt Mamma™-1jente og 1gutt!! Skrevet 16. juli 2008 Forfatter #7 Skrevet 16. juli 2008 hehe! Jo takk Mamsen87! Hadde ikke problemer med lekking på sykehuset sist, så det har jeg faktisk ikke tenkt på denne gangen heller!
Zitro Skrevet 16. juli 2008 #8 Skrevet 16. juli 2008 Nei da, september kan da være en knall fin sommermnd det. Men da er gode store joggebukser like godt da.
kokosyklus Skrevet 16. juli 2008 #9 Skrevet 16. juli 2008 Jeg hadde med heeelt nytt hvitt litt stort undertøy og nye sokker. Bodyspray med en frisk duft for å friske opp slitne meg bittelitt PURELAN til brystvorter Det var det viktigste. Alle klærne i bagen min var helt nye. jeg var ute og handlet på salg nyttårsaften . Kjøpte mange tynne bomullsgensere på BikBok og en god myk joggebukse. Et fint skjerf i halsen. Jeg er nok litt pertentlig kanskje? Men jeg liker å føle meg vel. brukte ikke timer foran speilet altså, men det var godt å ha noe annet enn sykehusklær eller slitne mammaklær på seg faktisk. jeg kommer til å gjøre det samme nesten gang!
Gjest Skrevet 16. juli 2008 #10 Skrevet 16. juli 2008 Også er det kjempedeilig med frisørtime og hudpleie rett før termin, det blir gjerne en stund etter fødsel før man får tid til sånt igjen (selv om dette strengt tatt ikke har noe m bagen å gjøre..)
Lilletrollogmamma Skrevet 16. juli 2008 #11 Skrevet 16. juli 2008 Morgenkåpe e.l. Jeg måtte ut på gangen for å gå på toalettet, stelle småen osv. Jeg synes det var pes å kle på seg viss jeg måtte ut på natta/tidlig morgen. Joggebukse, t-skjorte, hettejakke, bokser , bh og sokker. De mest nødvendige toalettsaker, lypsyl og håndkrem!! Jeg pakket ikke bagen før jeg gikk hjemme med rier jeg da...hadde ikke så veldig lang vei til sykehuset, så kjæresten tok med etterhvert...
Stolt Mamma™-1jente og 1gutt!! Skrevet 16. juli 2008 Forfatter #12 Skrevet 16. juli 2008 For ett HERLIG tips!! =) Det skal jeg jommen gjøre jeg også..
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 16. juli 2008 #13 Skrevet 16. juli 2008 Mammajoggedressen fra H&M. Jeg bodde i den på sykehuset, magen var jo såklart mindre men jeg festa en strikk i linningen så passa den så fint atte. Det var det viktiste jeg hadde med.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå