kokosyklus Skrevet 16. juli 2008 #1 Skrevet 16. juli 2008 Jeg fikk sjal og meitai i posten forrige dagen. I dag har jeg pest ute med BB igjen etter at hun illskrek på vei hjem fra byen i går... i meitai. jeg blr nødt til å bære henne på armen opp alle bakkene hjem. Holdt på å dø på meg:) Og angret som en hund på at jeg ikke i det minste tok med BB i tilfelle. jeg tror det er noe jeg gjør feil, så skal prøve igjen i kveld. Sjalet må jeg øve mer med før jeg bruker det på henne. Har en bamse som får gjennomgå på kvelden. ha ha.. Noen råd fra dere som kan meitai?
Barba_mamma Skrevet 16. juli 2008 #2 Skrevet 16. juli 2008 Hvor gammel er hun? Bærer du med beina ut eller inni meitaien?
kokosyklus Skrevet 16. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 16. juli 2008 hun er straks 6 mnd. Forøkte å få bena inn i meitaien, men mulig jeg skulle holdt henne annerledes da jeg strammet...? Synes de kom litt ut på siden.
Barba_mamma Skrevet 16. juli 2008 #4 Skrevet 16. juli 2008 Hun kan vel sitte med beina ut når hun er 6 mnd? Du kan jo ta et bilde av hvordan du knytter meitaien og legge det ut på forum på tettinntil.com, så kan du få kommentarer på hvordan du har gjort det. :-)
kokosyklus Skrevet 16. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 16. juli 2008 ja, eller så tenker jeg å stikke ned på en baby kafe her i byen, de kan hjelpe meg tror jeg... Litt pes å legge ut bilder på tettinntil. jeg synes den siden er så rotete... men kan jo prøve.
Barba_mamma Skrevet 16. juli 2008 #6 Skrevet 16. juli 2008 http://tettinntil.no/forumet/index.php Legg inn på for eks. "Hvordan bruker jeg" eller "jeg er nybegynner", så får du sikkert masse respons. :-)
kokosyklus Skrevet 16. juli 2008 Forfatter #7 Skrevet 16. juli 2008 Skal få mannen min til å ta et bilde i ettermiddag. Det er så mange hyggelige damer der inne, jeg får jo svar ofte med en eneste gang. Aldri opplevd en krangel der:) Takk fro hjelpen! jeg ble så skuffet, hadde gledet meg til å bære henne og kose meg. det er stor forskjell på MT og BB altså. Hun veier et tonn i BB.. Vi skal på fjelltur i august, så det hadde vært fint å få dette til før vi drar. Vil så gjerne ha med snuppa på en rusletur i fjellheimen:)
Gjest Skrevet 16. juli 2008 #8 Skrevet 16. juli 2008 Jeg begynte å bruke meitai da gutten min var ca 4mnd. Han er ganske stor. Jeg hadde han med beina på utsiden. Bar korte økter av gangen i starten. Tok han ut med en gang han ble lei. Tilslutt storkoste han seg - vi bærer fortsatt, men nå på ryggen (han er15 mnd nå). Det er veldig fine bilder på tettinntil som viser hvordan man skal knyte, mange tips og råd. Bærer du litt hver dag, er jeg sikker på at veslejenta di kommer til å storkose seg på fjelltur i august.
Bunnies by night Skrevet 16. juli 2008 #9 Skrevet 16. juli 2008 Er nok store muligheter for at lille jenta di kommer til å like å bli bært i Mei Tai hvis hun får ha bena ut:) Lillegutten her nektet plent å være i sjalet mer da han var rundt to måneder, enda han hadde elsket å bli bært i det fra han var i nyfødt. Men da han ble stor nok til å kunne ha bena utenfor gikk det tilbake til det samme gamle - han elsker å bli bært:) Har ikke så stor peiling på Mei Tai jeg da, så akkurat som de over her sier - gå inn på tettinntil - der er det mange guruer med lang erfaring og gode råd:) Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå