Minesmå:)+en til! Skrevet 16. juli 2008 #1 Skrevet 16. juli 2008 Var på Ul i dag, men hjerterytmen gikk veldig sakte. Jeg har også begynt å blø litt, så han trodde det va en abort på gang.. ÅÅÅHH!!!!!! Embryoet hadde heller ikke vokst på en uke, så da får jeg bare smøre meg med tålmodighet å vente på mer blødning, så får vi prøve igjen!! Var gøy den tiden jeg fikk være her inne da... Jeg skulle vært ca 9 uker på vei, men embryoet er på størrelse med et på 6 uker:( Lykke til videre!
ippemo får augustbaby Skrevet 16. juli 2008 #2 Skrevet 16. juli 2008 Uff, for en trist beskjed å få=( Målte de hcg-nivået ditt?
Dodlimammatil2 Skrevet 16. juli 2008 #3 Skrevet 16. juli 2008 Ååå, beklager så masse.... for en trist beskjed og få... var det ingen annen utvei??? har jo hørt om andre her inne som har fått blandede beskjeder...
Lykkepålandet Skrevet 16. juli 2008 #4 Skrevet 16. juli 2008 Uff dette var trist. Det er alltid leit. Jeg så på profilen din at du har et barn. Det er jo et lite lys i hverdagen. Da har jo kroppen din vist hvertfall en gang at den klarer så da må du holde håpet oppe. Lykke til:)
Lemonia Skrevet 16. juli 2008 #5 Skrevet 16. juli 2008 Huff, dette var ikke gøy. Det var nøyaktig det samme som skjedde meg. UL i uke 9, embryoet var på størrelse med uke 6, og hadde veldig svak hjerteaktivitet, så legen mente også da at det ikke ville ende bra. På ny UL en uke senere var det ikke hjerteaktivitet lenger. Jeg ville ikke ha utskraping og det kom heldigvis ut av seg selv i uke 11. Skjønner at det er vanskelig for deg, det er forferdelig å bare gå og vente på at det skal skje. Klem til deg.
Minesmå:)+en til! Skrevet 16. juli 2008 Forfatter #7 Skrevet 16. juli 2008 Nå er det ingen tvil her ivertfall... Blør masse klumper og alt! Ønsk meg lykke til!!! Håper det klaffer fort for oss igjen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå