husmus &2 Skrevet 16. juli 2008 #1 Skrevet 16. juli 2008 Jeg skal til vanlig kontroll neste uke hos jordmor, men så slo tanken meg om det er vanlig at de også kan ta blodprøver eller må man til lege for dette? Jeg er nødt til å teste for toxo igjen, men bortkastet å gå to steder på en uke. Og selvfølgelig er det helt umulig å få tak i jordmor for å spørre. Hva gjør dere, blodprøver hos lege eller begge steder?
Giinaღ Skrevet 16. juli 2008 #3 Skrevet 16. juli 2008 Var nettopp hos jordmor og tok alle prøver der ja Slipper å dra til legen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå