celodi Skrevet 16. juli 2008 #1 Skrevet 16. juli 2008 Hoff!!! Skal ta det værste nå tenkte jeg..Ferdig med og støvsuge,så skal tørke litt støv nå. Skal på jobb til klokken 15 også..
Banshee Skrevet 16. juli 2008 #2 Skrevet 16. juli 2008 Går i husarbeid og underholdning av barn her med
celodi Skrevet 16. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 16. juli 2008 nå orker jeg ikke mere...Gubben får ta litt i ettermiddag også=)
tullerusk Skrevet 16. juli 2008 #4 Skrevet 16. juli 2008 Ja like greit å la gubben ta litt også Har ikke vondt av det. Skulle strengt tatt gjort litt her jeg og, men kommer meg ikke bort fra pcen....
Bring_it_on!!:)) Skrevet 16. juli 2008 #5 Skrevet 16. juli 2008 Akkurat ferdig.. =) Vasket to maskiner..., hengt opp og brettet.. Vasket alle gulv i huset og plantet om noen blomster.. Starter på jobb nå 15.00 så deilig og bli ferdig med det.. =)
Bring_it_on!!:)) Skrevet 16. juli 2008 #6 Skrevet 16. juli 2008 For ikke og si at jeg har betalt og sortert en drøss av regninger.. Men gud bedre så deilig det var og få betalt de og se at vi er nesten helt ferdig.. Ligger jo nesten i overskudd snart og det har ikke skjedd på mange mange mnd... deilig altså.... =)
It's all about me Skrevet 16. juli 2008 #7 Skrevet 16. juli 2008 Har tatt støvsugingen og gulvvasken, men er helt ødelagt nå så resten av småtingene får være til ikveld eller imorgen.
To små, med øyne blå :-) Skrevet 16. juli 2008 #8 Skrevet 16. juli 2008 Så flinke dere er :-) Jeg burde absolutt ha støvsugd og tørket støv, men motivasjonen er ikke helt på topp! Får ta det i morgen, hehe...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå