Gå til innhold

Bamsedress??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet noen om plasser hvor de selger sånne lodne bamsedresser?? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det skal jeg også ha, en brun med ører på..

Men det er sommer vettu.. ;)

Kommer nok med høst og vinter-kolleksjonen!

Skrevet

De har noen kjempe søte bamsedresser i bade brun å hvit på Cubus om de ikke er utsolgt:) Jeg kjøpte min der:D

Eller så kommer det sikkert mye slik i høst/vinter:)

Skrevet

De har ikke sånt i sommerkolleksjonen, da er det iallefall fra forrige vinter. Jeg bor i Bodø, her får de ikke inn før til høsten.

Men går jo an å spørre. Tror de får sånne dresser i de fleste butikker.

Skrevet

Jeg mener at jeg så en brun bamsedress i høstens elloskatalog. Sjekk også la redoute på nettet. De har mye av det samme som ellos, men litt billigere.

Skrevet

Den fra Ellos skal jeg kjøpe til jenta vår:)

Du som mente at La Redoute er billigere enn Ellos. Det stemmer ikke! Ellos er helt klart billigst.

Skrevet

Hadde en brun bamse dress til jenta mi. Og håper jeg ikke har vært så dum å gi den bort men at den ligger med babyklærne etter henne som jeg skal snart finne fram og gjøre klar. Denne var ikke lodden, men helt nydelig. Med hette og ører på hetta. Og med en rosa lue inni hetta ble hun verdens søteste jente..

Skrevet

jeg blir nok å ønske meg/kjøpe denne bamsedressen ja...men vi får kanskje også låne en isbjørndress, som jeg faktisk kjøpte til de vi skal låne den fra. den ble kjøpt på h&m for et par år siden, og er helt nydelig! desverre er den ganske slitt (brukt på tre barn), så det er ikke sikkert de vil låne den bort. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...