Kjerstipusen og Ane-mor Skrevet 16. juli 2008 #1 Skrevet 16. juli 2008 Bruker dere det? Pleier vanligvis å vokse, men så fant jeg en tube med hårfjerningskrem hjemme og tenkte at da kan jeg jo bruke det denne gangen. Men så begynte jeg å tenke på at jeg aner jo ikke hva slags stoffer som er i det og det lukter jo ganske sterkt... Så da ble jeg litt usikker på om jeg skal bruke sånt nå når jeg er gravid... Mulig jeg går under definisjonen "hysterisk gravid" etter sånne spørsmål altså, men det er så mye rart å lure på...
birrisj05.02.09 Skrevet 16. juli 2008 #2 Skrevet 16. juli 2008 Du skal jo tross alt ha det på huden din, så det er neppe skadelig!
Trollkatt Skrevet 16. juli 2008 #3 Skrevet 16. juli 2008 Jeg har brukt det under alle mine svangerskap. Jeg orker ikke å tenke så mye på hva som er farlig eller ikke av sånne ting, jeg. Alt fra øyenskygge til deo inneholder jo parabener og annen jævelskap, men man får jo ikke holdt seg unna alt sammen. Uansett så er det jo begrenset hvor mye hårfjerningskrem du skal bruke, og den sitter ikke på huden i mange minutter. Og hadde det vært farlig å bruke det, hadde vi vel visst det, tenker jeg
Gla`jenta&lilleSophie Skrevet 16. juli 2008 #4 Skrevet 16. juli 2008 Tror ikke det er noe mer farlig enn kremer og div, men vær obs på at huden din kan reagere anderledes som gravid - det gjorde min! Pleier å bruke det innimellom, men da jeg skulle bruke det i uke 15 ca så fikk jeg masse utslett, var rød og det klødde og svidde sykt mye i ca en uke. Var ikke pent og ikke godt! Har aldri reagert sånn på noe før, så etter det har jeg sverget til høvelen... Men det er jo ikke sikkert du reagerer på samme måte:)
artmama Skrevet 17. juli 2008 #5 Skrevet 17. juli 2008 Jeg fikk også utslett av hårfjerninskrem nå! Men, neste gang hadde jeg den kun på i noen få minutter (litt kortere enn det som sto på pakken) og da gikk det helt fint.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå