Pysjen Skrevet 16. juli 2008 #1 Skrevet 16. juli 2008 Hvor lenge var dere på sykehuset etterpå? Jeg skal ha KS denne gangen og lurer fælt på hvor fort jeg kan reise hjem. Hater å være på sykehus og har et ønske om å komme meg fort hjem, men jeg har aldri blitt mageopperert før så aner ikke hva jeg går til.
Mersa og gutta <3 Skrevet 16. juli 2008 #2 Skrevet 16. juli 2008 Jeg ble i 4 dager. Kunne nok reist hjem en dag før, men ville ikke. Mitt ks var ikke planlagt, vet ikke om det har noe å si....Men siden du skal ha planlagt ks så ville jeg snakket med jordmor om det, hun vet sikkert hva som er vanlig...
Gjest Skrevet 16. juli 2008 #3 Skrevet 16. juli 2008 Hadde ks på en tirsdag, og reiste hjem lørdag samme uke. Men hadde akutt ks, mulig man kan reise hjem litt før når det er planlagt. Men må nok regne med to-tre dager i hvertfall, vil jeg tro
Mersa og gutta <3 Skrevet 16. juli 2008 #4 Skrevet 16. juli 2008 Jeg var forresten oppe og gikk dagen etterpå, hadde ks kl 20 om kvelden, og var oppe og gikk kl 08 dagen etterpå....Måtte bare passe på hvordan jeg beveget meg, men følte meg igrunn helt fin....
It's all about me Skrevet 16. juli 2008 #6 Skrevet 16. juli 2008 Ble opperert lørdag morgen. Skulle ligget der til fredag ettermiddag. Skrev meg ute mot legenes anbefaling tirsdag kveld, da taklet jeg ikke mer være der.
celodi Skrevet 16. juli 2008 #7 Skrevet 16. juli 2008 Har hatt 2 ks.1.var akutt og 2.var sånn midt i mellom=) Fikk vite det ca.1 time før.De sa til meg at har man tatt ks så ligger man på sykehuset 1 dag mer enn de som føder vanlig.. Spørs jo litt på formen også sikkert da..Jeg lå 4 netter 1.gangen og 3 netter 2.gangen. Skal ha planlagt nå,og håper jeg kommer meg fort hjem denne gangen også ja=)
Håpefull mamma Skrevet 16. juli 2008 #8 Skrevet 16. juli 2008 ble akutt ks her, og jeg var innlagt på føden i 4 dager. men da jenta mi lå på nyfødt intensiv var vi på sykehuset i 12 dager(hele jula)
Gjest Odin ♥ Tiril_min♥ Skrevet 16. juli 2008 #9 Skrevet 16. juli 2008 E hadde katastrofe ks og fikk reise hjem etter 4dager.. hadde så jævla vondt, ville heller født normalt 10 ganger enn å gå igjennom et ks igjen!
Gjest Skrevet 16. juli 2008 #10 Skrevet 16. juli 2008 Hei Jeg hadde planlagt ks på en mandag og reiste hjem onsdag formiddag samme uke. Ble operert klokka 10, var oppe og gikk ved 16-tida. Kjempeviktig å komme seg ut av senga og opp. Det er litt stivt og vondt med en gang, men blir raskt bedre. Fikk smertestillende mandag og tirsdag. Lykke til - det er en fin opplevelse!
ZZzZzzZ Skrevet 16. juli 2008 #11 Skrevet 16. juli 2008 Heihei Ks kl 1730,oppe og gikk kl 22..smertestillende trengte jeg 2 døgn.. ganske fin form hele tiden.. ble på sykehuset 1 uke jeg da...men det var pga ammeproblemer... men, du må vel nesten se det an litt? Lykke til hvertfall
Bæ bæ lille lam:)™ Skrevet 16. juli 2008 #12 Skrevet 16. juli 2008 Jeg var i 5 dager,så sendt hjem og så innlagt igjen i 3 dager på infeksjon..Jeg måtte bli så lenge på akuttks,men det de sa til meg var at det var vanlig å bli sendt hjem etter 4 dager.Har hørt om andre som har reist hjem tidligere.
*Rutletutt* Skrevet 16. juli 2008 #13 Skrevet 16. juli 2008 Hadde hasteks og var inne i 4 dager, kunne blitt en dag til, men jeg ville hjem;o) Var ikke noe problem å reise hjem da, men det var jo ganske vondt enda...
Gjest Bjørnen Collargol Skrevet 16. juli 2008 #14 Skrevet 16. juli 2008 Reiste hjem 4 dager etter planlagt ks. Fikk ikke reise dagen før pga jenta hadde en liten bilyd på hjerte så de ville lytte dagen etter også. Den var borte dagen etter og da fikk vi grønt lys :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå