Pysjen Skrevet 16. juli 2008 #1 Skrevet 16. juli 2008 Hvor lenge var dere på sykehuset etterpå? Jeg skal ha KS denne gangen og lurer fælt på hvor fort jeg kan reise hjem. Hater å være på sykehus og har et ønske om å komme meg fort hjem, men jeg har aldri blitt mageopperert før så aner ikke hva jeg går til.
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 16. juli 2008 #2 Skrevet 16. juli 2008 Har hatt både hastek.snitt og planlagt k.snitt. Og reiste heim på dag 4 etter fødsel begge ganger. Den første og andre dagen tenkte jeg ikke på å reise hjem. Da var det herlig å være der, komme til hekter og slappe av. Men så framover og i løpet av den tredje dagen kom formen seg så betraktelig at jeg spurte om det var greit jeg reiste hjem dagen etter, og begge gangene var det ok. Men jeg måtte ta det veldig med ro hjemme og trengte mye hjelp de første dagene. Kan ikke løfte tyngre enn babyen de første seks ukene. Men dette går mye bedre enn det høres ut. Har ikke hatt behov for mer smertestillende enn når jeg var på sykehuset. Resten begrenset jeg bare til å ikke gjøre ting som jeg fikk vondt av. Får også Klexane sprøyter de første dagene etter opr. Og jeg fikk dette så lenge jeg var på sykehuset..
Bic&Bac Skrevet 16. juli 2008 #3 Skrevet 16. juli 2008 Jeg hadde hastesnitt på kvelden. Reiste hjem midt på dagen 3 1/2 dag etterpå. Har hørt om de som har vært bare et døgn, og de som har vært i et par uker etterpå. Det må du bare se an, hvordan formen din er etterpå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå