Marianne og Kristoffer:) Skrevet 16. juli 2008 #1 Skrevet 16. juli 2008 er det noe i veien for å gi han 8 mnds glass?
Banshee Skrevet 16. juli 2008 #2 Skrevet 16. juli 2008 Nei, ikke hvis han spiser greit 6 mnders glassene.
(0_o) Skrevet 16. juli 2008 #3 Skrevet 16. juli 2008 tja... Er mye større biter i 8 mndrs glassene, da. De 6 mndrs glassene er jo bare "grøt" uten klumper i. Jeg prøvde å gi mini 8 mndrs glass da han var ca 7 mndr, men satte to av bitene i halsen så jeg måtte snu han opp ned og banke han i ryggen til det kom opp igjen. Ekkel opplevelse. Han brekker seg fortsatt av klumpene i 8 mndrs glassene, og han blir 8 mndr om to dager... Jeg pleier å mose det litt med en gaffel, da går det tålig bra.
3 små!:) Gutt, gutt og jente! Skrevet 16. juli 2008 #4 Skrevet 16. juli 2008 Nei, er vel ikke noe i veien for det, men som nevnt over, det er jo mye større biter i de glassene... Her ville ikke lillegutt spise 8 mnd middagsglass før i går, og han er 11 1/2mnd;) Har prøvd med jevne mellomrom, men han har ikke klart de store bitene. Fikk spaghette med kjøttsaus eller noe lignende i går og den var det ikke SÅ store biter i...
mams-til3 Skrevet 16. juli 2008 #5 Skrevet 16. juli 2008 gutten min er også 7mnd.spiser grøt for 8mnd,men middagsglas er vi forsatt på 6mnd.kjøpte et i 8mnd for å prøva han,men bitene var for store så ahn bare klidde på det.jeg gidder ikke forhaste meg med de greierne der.så lenge han er fornøyd er jeg det også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå