sunshine87 med spire :) Skrevet 16. juli 2008 #1 Skrevet 16. juli 2008 Skulle hatt ikm den 14. Når den ikke kom den 15 kjøpte jeg clearblue, den var negativ. I dag er det 16 og ingen tegn på tanta! Er clearblue troverdig? noen erfaring med den? Syntes dere jeg skal teste en gang til??
påtjukken Skrevet 16. juli 2008 #2 Skrevet 16. juli 2008 hmm.. kan jo vere du produserer hcg sent da? ikkje godt å si.. CB testene er kjempe gode dei syns eg iallefall.. kan jo vere du bare er litt sein denne syklusen.. det var eg:( kjipe greier, men sånn som følger med.. håper du er gravid da.. ta en ny test om noen dager viss TR ikkje er kommet...
sunshine87 med spire :) Skrevet 16. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 16. juli 2008 ja, det kan sikkkert være at jeg er for sen,, skal ta en test i morgen tidelig..
MrsMayer ♥ Skrevet 16. juli 2008 #4 Skrevet 16. juli 2008 Hei:) Jeg skulle også ha mensen mandag, men ingenting har kommet enda, tok også en cb tirsdag som var negativ, så jeg skal prøve en til i morgen. Samtidig er jeg også 87 modell;P Håper den lyser positivt til oss begge:D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå