Lillebror Skrevet 16. juli 2008 #1 Skrevet 16. juli 2008 og gynekologen trodde ikke jeg vill gå mere en 2-3- uker til...det var som pokker. hadde virkelig håpet å nå terminen,hvertfall oppimot. skummelt med infeksjonen,men akkuret nå ser det ut som knøttet har det fint. estimert til ca 1600 gram. har tett oppfølging pga tidligere premature fødsler,i ca uke 33. så vet hva som er i vente. satser på det beste,men forbereder noen uker oppe i tromsø på nyfødt intensiven...er 31uker og 2 dager i dag.
Lillebror Skrevet 16. juli 2008 Forfatter #2 Skrevet 16. juli 2008 hehe...denne skulle på 3 tri den...sorry.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå