Gå til innhold

påvist streptokok b infeksjon...


Anbefalte innlegg

Skrevet

og gynekologen trodde ikke jeg vill gå mere en 2-3- uker til...det var som pokker. hadde virkelig håpet å nå terminen,hvertfall oppimot.

skummelt med infeksjonen,men akkuret nå ser det ut som knøttet har det fint. estimert til ca 1600 gram. har tett oppfølging pga tidligere premature fødsler,i ca uke 33. så vet hva som er i vente. satser på det beste,men forbereder noen uker oppe i tromsø på nyfødt intensiven...er 31uker og 2 dager i dag.

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe...denne skulle på 3 tri den...sorry.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...