Anonym bruker Skrevet 16. juli 2008 #1 Skrevet 16. juli 2008 Går på cipralex og har mista fult og helt lyst på sex. Finnes ikke håp der nede. Andre som har opplevd det på sånne piller. det er en stor bivikning, men en bivirkning er det noe som er der hele tiden eller går over etter en vis periode??
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2008 #2 Skrevet 16. juli 2008 Gikk på Zoloft og opplevde det samme. Kom raskt tilbake da jeg slutta på pillene:) Bytt merke, kanskje??
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2008 #3 Skrevet 16. juli 2008 Jess. Jeg også har gått på Cipralex.. Ble dårlig med sexen ja, og helt umulig å få orgasme...
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2008 #4 Skrevet 16. juli 2008 Jeg prøvde to forskjellige antidepressiva for et år siden, og begge tok fra meg sexlysten helt. Før jeg begynte med tablettene var den den veldig bra. Jeg klarte ikke engang å onanere lenger, for det var som om jeg mista evnen til å konsentrere meg helt. Dessuten så jeg lissom ikke helt poenget. Kosing hadde jeg heller ikke lyst til lenger. Jeg tror det er veldig vanlig at sexlysta fosvinner når noen bruker antidepressiva.
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2008 #5 Skrevet 16. juli 2008 Min samboer gikk på noe sånt (usikker hvilken type av de) Men legen hans advarte mot at sexlysten kunne forsvinne helt. Jeg ble jo litt småbekymra hehe Men han mistet den heldivis ikke, men merket han hadde mindre lyst enn før. Men så lenge han hadde lyst av og til så var det greit for meg:) Legen sa at de aller fleste mistet sexlysten, at det var en helt vanlig bivirkning. Han har sluttet med de nå, gikk på de i 6 mnd. Så nå er han som før )
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2008 #6 Skrevet 16. juli 2008 Godt å høre at det ikke er bare meg da. Kjenner meg igjen her. orgasme hva er det??? Vi kjøpte noen sterke sexdråper på sexbutikken, men funker ikke de heller. Før kunne jeg få en sms på jobben som satte meg helt ut, men nå kan han egentlig skrive. Husk melk og brød, Bonso er død... samme effekten kan man si.. Blir kjempe trist inni meg at den lysten blir tatt fra enn... Vurderer sterkt å slutte på de..... Hvor lenge gikk dere på de pillene dere som har brukt? jeg har vel kanskje brukt snart 2 mnd.. Onanere hmmm aldri hørt om i det siste gitt
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2008 #7 Skrevet 16. juli 2008 Jeg går også på Cipralex, og mista sexlysta i starten. Men så tok det seg opp igjen. Nå har jeg gått på de i 1,5 år, og det er ingen problemer med lyst og orgasme:) Sånn har det vært lenge.
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2008 #8 Skrevet 16. juli 2008 jeg har gådd på mine 1,5år,og nå er sexlysten tilbake fooor fullt! kan ha sex flere gang per dag!!
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2008 #9 Skrevet 16. juli 2008 men hvor lenge gikk dere før dere fikk lysten tilbake
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2008 #10 Skrevet 16. juli 2008 15:40 her! Jeg brukte de i ca. to år. Etter å ha brukt de i ca. ett år så ble det lettere å ha sex. Det jeg gjorde var å ha sex selv om jeg ikke helt så poenget i det, så jeg vet ikke helt om det var det eller at effektene av at tablettene begynte å stabilisere seg. Jeg ville prøve å ha et så normalt forhold til samboeren min som mulig, og det var derfor jeg bare begynte å ha sex oftere selv om jeg egenltig ikke hadde så lyst. Jeg vet at mange anbefaler det for andre som ikke er så gira på sex også, for lysta kommer ofte etterhvert. Og en annen ting: Du må ikke finne på å bare slutte med tablettene når du ikke skal ta dem mer. Det er anbefalt at man trapper ned, men jeg visste ikke det da, og bare slutta tvert. Det var ikke noe lurt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå