pops;) Skrevet 16. juli 2008 #1 Skrevet 16. juli 2008 Vi vet ikke helt hvordan vi skal gjøre dette. For det første har vi ikke råd til noe voldsomme greier. For det andre er vi fra to forskjellige plasser i landet. Min familie bor veldig langt unna, mens hans familie bor her vi bor. Jeg har egentlig lyst til å spørre min venninne om å være forlover, men hun bor også langt unna. Mens hans kompiser er spredt land og strand. Egentlig har vi lyst å bare gifte oss på kontor- bare oss og ungene. Men da vil det bli folk som blir skuffet.. Nei det skal ikke være lett dette.
metaMORfose Skrevet 16. juli 2008 #2 Skrevet 16. juli 2008 Vi gifta oss på kontoret på en fredag, og hadde diger og uformell fest på lørdag. Hadde laget buffet/koldtbord med hjelp av familie og gode venner, og ønsket oss bidrag til festen (mat, blomster osv) i steden for gave. Fungerte supert. Vi har jo det vi trenger. Talene ble ikke tåretunge, og det var mye latter og moro. Søndag kveld reiste vi på 14 dagers ferie, bare vi to. Det var før ungene.
Sassy. Skrevet 16. juli 2008 #3 Skrevet 16. juli 2008 Gikk til sorenskriveren og giftet oss. Ganske ok seremoni, dommeren leste dikt, tente lys og hadde friske blomster på bordet. Etterpå tok vi med oss forloverene ut og spiste en bedre middag, og lå på hotell i suite til dagen etter. Vi valgte å gjøre det slik da vi begge har vært etablert (men ikke gift) før, vi har begge barn fra tidligere forhold + felles. Ble mye å styre med med 3 barn, + mye penger vi heller ville bruke på andre ting (bryllup var ikke så viktig for oss)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå