Prinsessemor Skrevet 16. juli 2008 #1 Skrevet 16. juli 2008 Er det noen som vet hvorfor man ikke skal drikke mye kaffe når man prøver? Er skikkelig kaffekjerring jeg da ;-) Klem
annie74 Skrevet 16. juli 2008 #2 Skrevet 16. juli 2008 Dette syns jeg også er interessant, siden jeg elsker kaffe! Søkte litt på nettet og fant denne artikkelen: http://www.dinside.no/php/art.php?id=351992 Her får du forklaringen. Vi kan altså drikke inntil 3 kopper pr dag, men jeg tror jeg skal prøve å heller holde meg til te. Det er jo ikke så verst det heller
09-nurk? Skrevet 16. juli 2008 #3 Skrevet 16. juli 2008 Jeg har lest at koffein kan gjøre det vanskeligere å bli gravid i utgangspunktet, samt at det kan øke risikoen for spontanabort. Som deg er jeg veeeldig glad i kaffe, men har nå faktisk klart å kutte vanen Håper det funker! Mener også å ha hørt at LITT kaffe er harmløst, så litt i ny og ne vil jeg fremdeles unne meg.. Lykke til!
Prinsessemor Skrevet 16. juli 2008 Forfatter #4 Skrevet 16. juli 2008 Tusen takk :-) Da kommer jeg til å fortsette med 1 kopp kaffe om morgenen, må ha den for å våkne med god samvittighet, så får jeg droppe de andre ;-) Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå