Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurte på om det er noen som har greie på HCG verdier?

Har antakelig hatt en SA, målte HCG verdi 0707; var da 20000

Målte igjen 1407, da var det 13000, men legen sa at det var litt lite fall. Men jeg vile vel anta at jeg har mistet siden verdiene faller??

Noen som har opplevd det samme??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke opplevd det samme, og vil ikke påstå at jeg har greie på det. Men jeg fikk også målt hcg i starten, (men jeg var nok kortere på vei enn deg, for min var mye lavere) Men ettersom jeg og forsto på legen, så var det viktig at den steg jevnt i starten, de først måndene. Men når den er kommet til et visst stadie, så synker den gradvis igjen. (men tror det var når den var oppe i rundt 60000, og du muligens var 3-4 mnd på vei, men er usikker på det siste her..)

Vet det ble skrevet noe tidligere her, med en link til hcg verdier.. Du kan jo lete..

Så det er mulig at det ikke er som det skal være hos deg. Lykke til uansett!!

Skrevet

hei du, jeg fikk målt mitt hcg nivå07.07.2008, da var den på 3865 og på 09.07.08 var den steget til 7750--legen sa til meg at det er viktig at den stiger jenvt.jeg var kun i uke 4-5 da, nå er i uke 6.

jeg fikk en link på bli gravid forumet eller mistet, gravid på ny. der var et skjema med hcg nivåer ut fra de 12 første ukene og hva man normalt bør ligge på!

jeg hadde en MA i april, derfor sjekket de mitt hcg nivå tidlig.håper det går bra denen gang. tror det.

hvor langt på vei er du? håper du finner ut av det!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...