missmam Skrevet 16. juli 2008 #1 Skrevet 16. juli 2008 hva koster disse? Kan man ha bag til baby i den.. ? Hvordan er det for det barnet som sitter bakerst.. Ser det noe liksom? Ser ut som om de blir sittende aa kikke midt i ryggen paa den foran.. Er det en god vogn? Mini er akurat 2 aar naar spiren kommer.. Naar jeg ikke har begge i vognen, kan jegcta bort det ene setet da?
missmam Skrevet 16. juli 2008 Forfatter #2 Skrevet 16. juli 2008 lurer paa en ting til.. Kan barna ligge i ligge stilling naar vognen brukes som soskenvogn??
Gjest Skrevet 16. juli 2008 #3 Skrevet 16. juli 2008 http://www.bobbysbest.com/phil-and-teds-sport-buggy-stroller-double-review.html litt ned ser du hvordan den funker i praksis! Kjøpte denne til min bror og de elsker den! Når man kjøper en søskenvogn, så må man velge bort noen funksjoner, og også få andre. Men summa sumarum ville de aldri hatt en annen søskenvogn! Storebror sitter på søskensetet sitt ned til barnehagen, leveres , klikker av søskensetet og vips så har de en singelvogn mens storebror er i barnehagen. Hun syns det er deilig å slippe å drasse rundt på en diger søskenvogn med 1 barn i!:-)
Hønemor&guttaboys Skrevet 16. juli 2008 #4 Skrevet 16. juli 2008 a) Vi betalte 5000 for den, på tilbud. Ordinær pris var da 6300 tror jeg. Det er 2 år siden. Du får kjøpt til en bag for å ha babyen i ja. Jeg har ikke denne. c) Barnet som sitter bakerst ser ikke så mye, men har aldri klaget hos meg. Det er faktisk heller om å gjøre å sitte bakerst, av en eller annet grunn d) Du kan bruke den som enkeltvogn ved å ta av det ene setet ja. Jeg har brukt den like mye som enkeltvogn, siden den er såpass liten og lett å ta med seg. (Mye lettere og mindre enn min Simo kombi!!) e) Kun den ene av barna kan sove i liggestilling når begge sitter i. Jeg har 15 mnd mellom mine to eldste, og har brukt denne vogna ganske mye. Den er så mye mer plassbesparende enn ei standard tvillingvogn, kjempegod å trille, og veldig hendig. Super på handleturer! -Bare send meg en PM dersom du vil kjøpe mi, for jeg skal selge den nå
missmam Skrevet 16. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 16. juli 2008 mammatil sotesmaa. Tuusen takk for svar!! Jeg vet ikke hvordan jeg sender pm jeg.. Hehe er den fint brukt, hvilken farge er det? Og hvor mye skal du ha for den? Kunne du lagt ut noen bilder av den evnt sendt meg? For jeg er interessert i aa kjope brukt om den er pent brukt. men jeg er bare 9 uker paa vei, sas detvhaster ikke om du ikke er "helt ferdig" med den.
Mamma til to tette Skrevet 16. juli 2008 #6 Skrevet 16. juli 2008 Vi har kun brukt denne til storebror så langt, fødsel like rundt hjørnet. Men som singelvogn er den utrolig bra ihvertfall, kjempegod å trille, tåler all slags underlag og tar liten plass. Jeg har hørt med flere som har vognen og har bare hørt skryt. Selvfølgelig er den ikke perfekt men hvis man vil ha en vogn som ikke tar stor plass så er den bra. Å dra på laaaange turer hvor begge skal sove er vel ikke ideelt men jeg ser den som perfekt for å levere storebror i bhg og han kutter jo snart ut de store lurene også. Har sett at barnas hus har et tilbud på den for tiden, vi betalte vel 4300 på et lignende tilbud for halvt år siden. Jeg kjøpte bagen også men har hørt at man kan bruke andre bager i den.
Den lille prinsesse Skrevet 16. juli 2008 #8 Skrevet 16. juli 2008 Vi hadde den i 2 uker før den ble lagt ut for salg. Verste søskenvognen vi har hatt. Vi har ikke brukt den til spedbarn+søsken, men til 7 mnd gammel baby og søster på 2. Når de er blitt så store, så er det ikke liggestilling i vognen. I følge bruksanvisningen skal det yngste/letteste barnet sitte bak, og for vår på 7 mnd fungerte ikke å sitte på et sete med minimal hvilestilling. Vi byttet derfor frem og tilbake på søskensete når de skulle sove, og når eldste satt på søskensetet stanget hun hodet på jernstangen som er på den. Kalesjen var også ubrukelig da hodet til eldste stanget i den, søskensetet bak har ingen form for skjerming så det er fritt frem for sol og vind. Vi la den ut for salg etter 2 uker, da var vi dritt lei og savnet OTH vognen = ) Den var vanskelig å selge, og det gikk vel 1,5 mnd før vi ble kvitt den. Koster 4000 inkl søskensete på Babyshop.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå