mammmma***fødeklar*** Skrevet 16. juli 2008 #1 Skrevet 16. juli 2008 Var innom på bv å ser at det er flere som spiser kanel (blandet i vann) for å sette i gang fødselen... En som spiste en hel ss og hevdet det var dette som gjorde at hun fødte i går! Synes det høres grusomt ut- ikke noe for meg som kniper igjen for harde livet her... Men kanskje et tpis for dem som er nære termin eller over???
karianne87 Skrevet 16. juli 2008 #2 Skrevet 16. juli 2008 spiste en hel ss med kanel jeg også men hjalp ikke på meg.
mammmma***fødeklar*** Skrevet 16. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 16. juli 2008 Hm... Spennende å høre om noen som har effekt... dem skrev inne på bv at det funka ikke dersom en ikke var moden- så da kan det vel være tilfelfigheter også...
karianne87 Skrevet 16. juli 2008 #4 Skrevet 16. juli 2008 ja jeg var nok ikke moden når jeg prøvde. men prøver igjen nå men et lite råd til de som vil prøve: ikke ta en hel ss på en gang, bruk heller tesje å spis flere ganger skyll godt ned med masse vann det blir så utrolig tørt å spise så mye på et jafs:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå