metaMORfose Skrevet 16. juli 2008 #1 Skrevet 16. juli 2008 I går reiste mannen min og de to fosterbarna våre på tur. De gledet seg veldig alle sammen. Huset er strigla, og jeg har ca en maskin med skittentøy før kurven er tom. Heldigvis kommer det venner på besøk i kveld. Så det er dette de kaller fritid og egentid )) Merkelig følelse.
Zitro Skrevet 16. juli 2008 #2 Skrevet 16. juli 2008 Ekke missunnelig jeg... NEI DA.... :-) Har ikke vært et sekund alene på laaaaaaaaaaaaaaaaaang tid.
metaMORfose Skrevet 16. juli 2008 Forfatter #4 Skrevet 16. juli 2008 Hahah.. klart jeg kommer og vasker hos deg! ) Skal bare bli ferdig hos naboen først.. ) Men ja, det er deilig å ha et ryddig og stille hus. Og å se bunnen på skittentøyskurven. Var en stund siden sist gitt!
Banshee Skrevet 16. juli 2008 #5 Skrevet 16. juli 2008 Hehe, absolutt forståelig! Her er heldigvis kurvene mine tomme og nesten alle flater er ryddet og rene. Noe av det beste som finnes er et ryddig hjem. En slapper så godt av da! Her er litt kaos i krokene til tider da, men jeg får vel unnskylde meg med at vi flyttet inn for under en måned siden og ennå mangler litt skap?
*bolla pinnsvin* Skrevet 16. juli 2008 #6 Skrevet 16. juli 2008 Jeg er hjemme alene i ei uke nå. Trodde egentlig det skulle bli ensomt og rart, men det er egentlig ganske deilig
metaMORfose Skrevet 16. juli 2008 Forfatter #7 Skrevet 16. juli 2008 Å ja! Man må nyte det. De har det jo bra, så hvorfor skal ikke jeg også ha det bra. Kos deg, jau... :-) Skal skåle for alle oss som er alene hjemme i kveld - og for dere andre!
metaMORfose Skrevet 16. juli 2008 Forfatter #8 Skrevet 16. juli 2008 Åh, Banshee&Erica - du er antakelig den husmoren jeg alltid har ønsket å være. Men dessverre er det så mye annet som trekker. Vi har et digert hus, og aktive barn og ingen av oss er direkte huslige. Men vi er vel forskjellige. Det er ryddig hos meg innimellom da - det er vel en trøst ))
Banshee Skrevet 16. juli 2008 #9 Skrevet 16. juli 2008 Hehe, her kan være kaos her også Men her er begge virkelig to petimetere og dermed er det ikke mye rom for rot i lengden. Hehe, men vi sier at det ikke skal være rent på død og liv da, så det er ikke et anstrengt forhold til ryddingen hvertfall, det bare faller seg slik Før strøk jeg alt mulig av klær, håndduker!, sengetøy osv osv feks, det måtte jeg legge av meg når jeg ble mamma. Regner med at flere ting må gis avkall på den dagen vi får flere barn Spesielt siden min kjære har over 220-230 reisedøgn i året og det meste faller på meg
metaMORfose Skrevet 16. juli 2008 Forfatter #10 Skrevet 16. juli 2008 Jeg elsker å stryke (jeg vet, flaut..) og stryker sengetøy enda. Men jeg har også gitt opp mye, da tida ikke strekker til. Mann og to fosterbarn. Mannen har redusert stilling, da, så han tar jo noe, men barna blir en ekstra prioritet når de trenger ekstra oppfølging. Etter at det siste fosterbarnet kom, så ble det enda verre med ryddinga. Og da svigermor plutselig stakk innom en dag da huset så helt bomba ut (det var rent, men ekstremt rotete med leker over alt!!) så begynte jeg å gråte etter at jeg tappert hadde bedt henne å "tråkke over alt rotet". Men da kom den skjønne damen og ga meg en klem og sa at dette var det hjemmet hun ønsket at det skulle være. Og påpekte at ungene var lykkelige og lo og lekte, mannen min var fornøyd, bollene var nybakte og sola skinte. DA følte jeg meg som en bra mor! Min svigermor burde fåes på blå resept!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå