AnLin *j07* med januargutt. Skrevet 16. juli 2008 #1 Skrevet 16. juli 2008 Er så utrolig rart å sitte her på jobb og tenke på at for nøyaktig et år siden i dag gikk jeg til en akupunktør kl 13, så gikk slimproppen kl 16, kl 18 gikk vannet, kl 22 begynte riene og kl 02.58 var verden søteste jente født! Blir helt rørt av å tenke på det! Flere 1 åringer der ute? Hvordan går det med deres små? Jenta mi er litt seint ute i utviklingen og har ikke fått til krabbeteknikken helt. Hun sitter på rumpa og skyver seg bortover, men har vært hos fysio som har gitt oss noen øvelser, og det ser ut til å hjelpe litt allerede første dagen.. Ellers er hun flink til å prate og sier mamma, pappa, baj (ball), pip-pip, vov-vov, øje (øre), ba (ballong) og noe mer som jeg ikke helt husker. Hun viser med armene at hun er ferdig med å spise, reiser seg opp i lekegrinda, setter seg opp og går noen skritt om vi holder henne i hendene, men det skulle vi visst ikke øve på sa fysio, så..
Norwegian by injection Skrevet 16. juli 2008 #2 Skrevet 16. juli 2008 Gratulerer så mye med ett års dagen!!! Uff...synes tida går så fort...ifjor på denne tida hadde jeg stoooooor mage, litt rart å tenke på at det er snart ett år siden han kom til verden....gutten min ble født 27.08.07:-) Lillegutt veier over 11kg og går overalt....skikkelig rampegutt! Kos dere masse imorgen :-)
~\/ero~ Skrevet 16. juli 2008 #3 Skrevet 16. juli 2008 Er enda noen dager til gutten min blir 1år. Men svarer alikevel jeg. Han fyller den 14.august. Men tida går fort. Er så rart og tenke tilbake til den dagen han ble født. Han ble født 7uker før termin.. Alt skjedde så plutselig og uforventet. I august reiser vi tilbake på ferie der han ble født og skal feire bursdagen hans. Gutten min er verken sein eller tidlig ute med det motorsike. Tror han ligger innen for 'normalen'. Han krabber for det meste. Men han har begynte og slippe seg slik at han står alene, og tatt et skritt av og til. Når det gjelder språket så sier han ikke et ord. Han babler mye, og viser forståeles for ordene, men kan ikke si de. Rart det snart har gått et år allerede. Babytiden har gått så fort. Skjønner godt hva folk mener når de sier vi må nyte babytiden.
--{--{-@solstråle Skrevet 16. juli 2008 #4 Skrevet 16. juli 2008 Gratulerer med 1 års dagen!!! Det er så rart å tenke tilbake..og tiden har jo bare gått såååå fort!! Snuppa mi er 1 år om snart to mnd, og jeg gleder meg kjempemasse til å feire dagen hennes!!!
*Rutletutt* Skrevet 16. juli 2008 #5 Skrevet 16. juli 2008 Husker deg fra bim, jeg:o) Jernta mi er snart 1 år også - om litt mindre enn 2 uker. 29. juli i fjor kl 01.01 kom verdens skjønneste lille prinsesse til verden - tre dager over termin. Fødelsen gikk egentlig veldig greit og var kjapp. Fra riene begynte så smått til det hele var over gikk det ca 9 timer. Syns det var en drøm i forhold til storebroren som brukte 18 timer på å komme seg til 3 cm og aldri lenger...før det ble ks. Helt sprøtt - tiden har gått rasende fort. Heldigvis begynner jeg ikke i jobb før 1. september, så jeg har enda litt tid igjen å nyte mammapermisjonen:o) Hun er som en vind over gulvet og krabber i full fart. Reiser seg opp overalt og går langs bord ol, har egentlig god kontroll motorisk sett. Hun er smilende og blid, men viser av og til sin utålmodige side (den har hun desverre etter meg...) Hun viser hvor stor hun er når vi spør og har mange av de samme "faktene" som storebroren hadde på samme alder, vittig:o) Hun sier mamma, pappa og lager ellers masse pratelyder, men ikke noe jeg klarer å tyde, he he:o) Hun sover godt på nettene og spiser godt - selv om hun er en liten jente på bare 7 kg og knappe 70cm. Gratulerer så masse med dagen i morgen:o)
DollyD ♥ Vida & Mikkel Skrevet 16. juli 2008 #6 Skrevet 16. juli 2008 Hei, Gratulerer med lillesnuppa di ;o) Hun har maaange 7 tall i fødselsdatoen sin... og det har jeg også .. er født 17.07.77 ) Blir 31 jeg da... hihi.. Klemmer fra DollyD
juni-august-mai gull:):):) Skrevet 16. juli 2008 #7 Skrevet 16. juli 2008 jenta mi blir 1 år 13.08..å det er ganske trist å tenke tilbake synst jeg på alle forventningene jeg hadde og tilbake på fødselen og gleden av å kose meg med baby et år(ikke sånn trist at jeg ville det skulle skjedd,men trist for jeg ville hatt samme følelsene ennå)..nå på mandag er det tilbake på jobb da skal faren overta 3 av mine uker og ha sine 6 uker..så jenta får det bra selv om mammaen aller helst ville vært hjemme et år til og kost seg..men nå er det vel andre forventninger og følelser som trer inn og slik skal det vel være..gartulerer masse med jenta di imårå..
AnLin *j07* med januargutt. Skrevet 16. juli 2008 Forfatter #8 Skrevet 16. juli 2008 Husker deg også Rutletutt! Koselig. Var ikke store knøttet jenta, di nei. Mi veier 12,4 kilo så er nok en grunn til at hun ikke fyker rundt som en vind..hehe. Gratulerer med dagen til jenta di også når den kommer! Tenkte jeg ikke rakk å skrive noe her i morgen, så tok det i dag. Tenker så på fødselen og hvor surrealistisk det hele var.. Har allerede begynt å få lyst på en til, men drøyer det en liten stund iallefall.. Det blir jo et så utrolig flott resultat av det!!
1, 2, 3!!! Skrevet 16. juli 2008 #9 Skrevet 16. juli 2008 Jeg har også bursdag i morgen. Blir 27 jeg da... Grattis til jenta di! Tiden går alt for fort!
AnLin *j07* med januargutt. Skrevet 16. juli 2008 Forfatter #10 Skrevet 16. juli 2008 Gratulerer så mye med dagen i morgen! Kult med så mange 7-tall, ja! Tenkte kanskje å gi snuppa et kjede med et 7-tall som en liten lykke-amulett.. Men vet ikke om det blir litt teit-- Kanskje til 7 års dagen.. Eller 17 års-dagen... ??
AnLin *j07* med januargutt. Skrevet 16. juli 2008 Forfatter #11 Skrevet 16. juli 2008 Grattis til deg også! Hipp hurra for alle! Er så gira jeg, nå.. Utrolig rart med første bursdagen..snart..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå