aaan Skrevet 16. juli 2008 #1 Skrevet 16. juli 2008 idag begynner jeg på uke 19 og jeg har enda ikke kjent noe som helst liv. blir veldig redd siden det virker som om alle har kjent liv. har hørt hjertelydn to gnger men har ikke ultralyd før om en uke.. håper på noen svar:)
Bonnie & Clyde Skrevet 16. juli 2008 #2 Skrevet 16. juli 2008 Ingen fare! Jeg er 22+5 og kjente liv for første gang i helgen! Har aldri merket noe som ligner fiskehale eller sommerfugl. Lillemann der inne begynte med reale spark med en gang... Gled deg ;-)
melli79 Skrevet 16. juli 2008 #3 Skrevet 16. juli 2008 jeg er i uke 19 og har heller ikke kjent noe liv. var på UL for en uke siden og der var det en anktiv liten gutt som sprellet som bare det. alt var bra med den lille. Jeg fikk beskjed om at morkaen ligger foran og at det nok ville ta noen uker før jeg kjente liv. tror nok du kan ta det helt med ro. Lykke til på ul:)
saltogpepper Skrevet 17. juli 2008 #6 Skrevet 17. juli 2008 Jeg er 19+3 i dag og har ikke kjent noe. Men var på UL og så at alt var bra. Jordmor sa at det ikke er vanlig å kjenne noe særlig før om et par uker hvis man er førstegangsfødende...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå