calalalala Skrevet 16. juli 2008 #1 Skrevet 16. juli 2008 Hvordan ville dere reagert om samboern deres hadde en nettside. På denne nettsiden er det blant annet masse bilder fra turer han og eksen var på. Og når vi ble sammen bare fortsatte han å legge ut bilder, men da selvfølgelig av sitt nye liv med meg. Ville dere ligget på samme nettside som han og hans tidligere liv med eksen? Er det rart at jeg blir lei meg og sint av dette og ikke vil legges ut bilder av? Det er helt greit at han har hatt en fortid med henne - men han trenger da ikke dra den inn i forholdet vårt? (De har ingen barn sammen)
frk Nilsen Skrevet 16. juli 2008 #2 Skrevet 16. juli 2008 Hvis de bildene ble lagt ut når de var sammen ser jeg ingen problem med det. Hvis det plager deg, kan du jo foreslå at dere lager dere en nettside sammen.
calalalala Skrevet 16. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 16. juli 2008 Det som er er at han mener jeg og ting vi gjør skal fortsette å bli lagt ut her. Tenker det kan bli moro når vesla blir stor nok til å forstå og begynner å spørre hvem hun damen på bildet er..
frk Nilsen Skrevet 16. juli 2008 #4 Skrevet 16. juli 2008 Ikke verre enn at det er hun som var kjæresten til pappa før han traff mamma. Ikke noe unormalt å ha et liv før, og det tror jeg ikke tulla di tar noe skade av å få vite. Heng opp et bilde av deg og din ex på korktavla eller noe i den duren, kanskje han tenker seg litt om. Du kan jo si at det ikke er noe galt at han har den nettsiden, men det hadde vært hyggelig å lage en side sammen, dere to som en familie.
Randine + 2 små Skrevet 16. juli 2008 #5 Skrevet 16. juli 2008 Kan du ikke spørre om han kan ta bort noen av de bildene hvor hun vises, og heller erstatte de med naturbilder fra turene for eksempel? Jeg reiste mye sammen med eksen min, og har masse bilder med han og meg fra Australia, Fiji etc. De bildene jeg har vist til min nåværende samboer, er de bildene som viser naturen, eller hvor bare jeg er avbilda. Tror ikke han har noe lyst til å sitte å se på feriebilder av eksen min, like lite lyst jeg har til å se på feriebilder av eksene hans....
~sjiraff~ Skrevet 16. juli 2008 #6 Skrevet 16. juli 2008 Hva er det å bry seg om da? Hvis han har en nettside om hva han har gjort de siste årene så er det jo naturlig at det ligger bilder av eksen der også. Men det kommer selvsagt litt ann på hva slags forhold de har i dag, historien rundt bruddet osv osv. Jeg hadde ikke brydd meg om det da det gjelder min mann.
velger nick en annen dag Skrevet 16. juli 2008 #7 Skrevet 16. juli 2008 Det er da ikke noe problem. Denne nettsiden ble jo tydeligvis laget før dere ble sammen, og da kan jeg ikke helt se at han "drar sin fortid inn i deres forhold" gjennom å fortsette å legge ut bilder der. Han er den han er pga sin fortid, og det er jo han du elsker. Og han er nå sammen med deg, ikke med henne. Er det da noen grunn til å tvile? Er du usikker på forholdet deres? Og på hans følelser for deg? Hvis ikke; da spiller det vel ingen rolle om det er bilder av deg og hans eks på en og samme nettside?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå