Gå til innhold

Flere som har passert termin?


endelig_mamma_igjen

Anbefalte innlegg

Jeg hadde termin 14. juli. Er bare så klar for å møte gutten min nå! går konstant og kjenner etter om noe kan være i gang, og våkner like skuffet hver morgen når ingen ting har skjedd. Er det flere her el?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sukk ja e to daga på overtid nu....hadde åsså termin 14.

 

Lægg mæ kvær kveld like førhåpningsfull at i natt skjer d sekkert men neida.....ho her har d ikje travelt!!!

 

Bynn å bi frøktelig lei, å ikje minst av alt "maset" fra alle andre som lura på koffer æ ikje får ho ut snart!!;)

Nu hr æ ansatt mannen min som telefonvakt, orka ikje å snakk me alle før tia.....e jo like utålmodig sjøl, å har frøøøøøkteli løst å se ho;)

 

Syns liksom at dagan går såååååå sakte, å d kjennes ut som æ hold på å bi litt rar.....bynn å tvil på at ho kjæm ut i d heille tatt, kanskje ho aldri kjæm ut;)

 

Næææ æ må væl bære prøvå tænk på nokka anna å ikje fokuser så masse på d ( ikje akkurat så lætt når en har en mage som minna en på d heile tia)

 

 

Den som venta på nokka godt venta ikje førjæves, e d ikje d de sei;)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde termin i går, og har igrunnen venta i uker allerede - for førstemann kom 11 dager før termin - og jeg var heeelt sikker på at det ble sånn denne gangen også. akkurat som om jeg kunne vite det, liksom :-p..... Har hatt et slitsomt svangerskap med oppkast og kvalme hele veien, så er igrunnen mer enn klar for å bli ferdig med det nå.

 

Men det hjelper jo ikke hvor klar jeg er, hvis ikke babyen er det......

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp,jeg hadde termin 6juli jeg!

Så nå har jeg venta en stund :P Har vært veldig lei til tider,men har trøsta meg med at han kommer til slutt.

Nå blir jeg satt igang på fredag om ingenting skjer før.

Skikkelig spennende,skummelt og gøy på en gang.

 

:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei..

Ja, jeg skulle hatt den lille jenta mi 15 juli, men hun vil ikke..

Sist jeg fødde (for ca 3,5år siden) så gikk jeg helt til uke 42... slitsomt...

Men det er så rart, for kjenner at kroppen virkelig gjør seg klar, men ingenting skjer... Må jeg gå 14 dager over termin igjen tro?? hmm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Ja, det kan dere skrive opp at det er! Hadde termin 9.juli, og er nå rimelig lei... Nå må den vel snart komme...??? Slimproppen gikk i går, men det har ikke skjedd mer etterpå, bare litt slim nå nettopp også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eg og 9 juli!!! e superleie.. nå må han snart komma. Har overtidskontrolltime på mandag..

eg e leie av å venta

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde termin i går, den 18. og slimproppen gikk i dag tidlig. Håper jeg ikke må vente i 2 uker til, har hatt et utrolig slitsomt svangerskap meg høyt blodtrykk og diverse andre plager!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går hadde jeg termin. Aner ikke når noe kommer til å skje her, har ingen "tegn" så langt. Har hørt at det er vanlig at vannet går først siden jeg har sete-baby.... så jeg er litt nervøs for når og ikke minst HVOR det kan skje! Tør ikke bevege meg for langt hjemmefra. Sambo og jeg kjeder oss litt.... Vi vil bare ha ham UT!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...